Hei jeg lurer på om jeg vill få noe bra lyd både til musikk å film ved å pare mine Mentor 8 med Primare A32 og AV8801?
Har desverre ikke mulighet for å låne, teste eller høre.
Vill ha noe som drar høytalerne helt ut og enda litt til så jeg kan guffe opp enda litt mer og som låter bra.
fikk tips på AVforum at en av disse kunne funke bra: Parsound, Primare A32, Bel cantos store utg, Electrocompaniet aw250/aw180, samt Mcintosh mc302, Noen mener at MCintoshen blir veldig Overkill til mine høytalere å så syns jeg den er litt stiv i pris om jeg ikke får yta den fult ut.
Ser veldig mye på film, å hører mye på Trance/Hardstyle når det kommer til musikk, det går seff litt i Rock/Metal og Rap
Fremtids hjemmekinoen min som jeg hadde planlagt så lang vill se sånn ut:
Høytalere: Mentor 8 serien fra Dali.
Reciver: Marantz AV8801 Surround Prossesor uten forsterkerdel.
Effekt: Primare a32 (Front) og Rotel RB1070 (BAK) og Rotel RB1070 (Center). blir eventuelt å bytte ut Rotelene med Primare A32 på alle ledd.
Subber: B&W DB1 x2
Setup: 5.2 - 7.2
Har desverre ikke mulighet for å låne, teste eller høre.
Vill ha noe som drar høytalerne helt ut og enda litt til så jeg kan guffe opp enda litt mer og som låter bra.
fikk tips på AVforum at en av disse kunne funke bra: Parsound, Primare A32, Bel cantos store utg, Electrocompaniet aw250/aw180, samt Mcintosh mc302, Noen mener at MCintoshen blir veldig Overkill til mine høytalere å så syns jeg den er litt stiv i pris om jeg ikke får yta den fult ut.
Ser veldig mye på film, å hører mye på Trance/Hardstyle når det kommer til musikk, det går seff litt i Rock/Metal og Rap
Fremtids hjemmekinoen min som jeg hadde planlagt så lang vill se sånn ut:
Høytalere: Mentor 8 serien fra Dali.
Reciver: Marantz AV8801 Surround Prossesor uten forsterkerdel.
Effekt: Primare a32 (Front) og Rotel RB1070 (BAK) og Rotel RB1070 (Center). blir eventuelt å bytte ut Rotelene med Primare A32 på alle ledd.
Subber: B&W DB1 x2
Setup: 5.2 - 7.2