- Ble medlem
- 04.06.2003
- Antall liker
- 2
Er det noen her som kan fortelle meg hvem som er importør/distributør/forhandler av merket Paradigm her i Norge?
http://www.paradigm.com/
http://www.paradigm.com/
|
Oslo Hifi Center selger Paradigm. Da er de antakelig importør også.
Mener det er Audiokompaniet som er lmportør.OK. Men de har forsatt noe høytalere fra Paradigm på sin nettbutikk.
Hvis de formelt sett ikke er importør lenger, så kan de sikkert skaffe høyttalere (hvis man ønsker å bestille).
Stemmer, har nettop mottatt en Paradigm sub derfra.Mener det er Audiokompaniet som er lmportør.OK. Men de har forsatt noe høytalere fra Paradigm på sin nettbutikk.
Hvis de formelt sett ikke er importør lenger, så kan de sikkert skaffe høyttalere (hvis man ønsker å bestille).
Kan det ha noe med at jeg har Windows 8.1 og ikke xp, Windows 7 eller vista mon tro?Hei der!
Er det noen her inne som har erfaring med bruk og oppsett av pbk. av en eller annen grunn får jeg opp dette før måling.
Vis vedlegget 345197
Hva skjer?
Hadde litt trøbbel når jeg kjørte det programmet, men husker ikke helt hva jeg løste problemet med. Send en mail til Audiokompaniet så får du sikkert hjelp.Kan det ha noe med at jeg har Windows 8.1 og ikke xp, Windows 7 eller vista mon tro?Hei der!
Er det noen her inne som har erfaring med bruk og oppsett av pbk. av en eller annen grunn får jeg opp dette før måling.
Vis vedlegget 345197
Hva skjer?
Det står nemligi i oppsettet her at man må ha en av de sist nevnte her....står hvertfall ikke, or later...etter vista her, som det ofte kan gjøre![]()
Takk Alfalfa!Hadde litt trøbbel når jeg kjørte det programmet, men husker ikke helt hva jeg løste problemet med. Send en mail til Audiokompaniet så får du sikkert hjelp.Kan det ha noe med at jeg har Windows 8.1 og ikke xp, Windows 7 eller vista mon tro?Hei der!
Vis vedlegget 345197
Hva skjer?
Det står nemligi i oppsettet her at man må ha en av de sist nevnte her....står hvertfall ikke, or later...etter vista her, som det ofte kan gjøre![]()
Hei de låter fantastiskMeget flotte saker! Jeg siklet på disse da jeg var ute etter nye taletuter i fjor, men fikk aldri hørt dem. Så da er det naturlige spørsmålet; hvordan lyder spetakkelet som kommer ut av de der? ;D
TakkerGrattis med et par nydelige høyttalere eddi1![]()
Det er kjekt å høre at de overgår forventningene dine! Husk å ta vare på disse da, er tross alt et svært sjeldent par du har skaffet degHei de låter fantastiskog en utrolig finnish samt byggekvalitet
De er mer tungdrevne enn Proac. Mer ippløsning og luft i toppen, mer smekk i mellombassen ig bedre dynamikk
Litt mer live der Proac er laidback så går jo litt på smak! Grunn til kjøp var en latterlig lav sum samt at dette i følge flere er deres beste høytaler med S8 signatur som eneste utfordrer. Den lave nyprisen fikk jeg forklart fra Paradigm var på grunn av jubileumet og 200 eller 400 eksemplarer.
Utrolig fornøyd som tidligere Klipsch/horn mann![]()
Hei jeg lurerer på kjøpe disse høytalerene di er på tilbud hos audoicompanitet for 34000kr..jeg har tidligerer hatt klipsch palladiump39. Rf7 rf83.. Tror du jeg kommer til å bli fornøyd med di.TakkerGrattis med et par nydelige høyttalere eddi1![]()
meget fornøyd