Jasmin er vel nesten dobbelt så dyr, ca 10k..
Men jeg har ikke helt bestemt meg, men en era v er nok først på lista..
Er det noen som vet dataene på strømforsyninga, mener at Sundance kjøpte seg en strømforsyning på ELFA med samme data og regulering mot nettet..
Destiny..
Lyt til den før du beslutter dig.
Jeg mener virkelig at det føles som om den lægger et tæppe hen over lyden i forhold til Mantra, Whest og Thorhauge.
Den har mindre præcision og et ringere defineret stereoperspektiv.
Jeg ved at Whest er noget dyrere men det er så også min reference i prisklassen op til de 50 kilo.
Jeg lavede en personlig aftale med Graham Slee om at teste den op imod mine andre kandidater i en periode på 3-4 uger.
Ingen problemer med tilbagelevering.
Han var dog lidt utrættelig i sine e-mails med at overbevise mig om at den Era Gold V skulle brænde ind over en meeeeeeeeeeeget lang periode.
Det resulterede i at han overtalte mig at beholde den lidt længere tid end først aftalt.
Men efter 4-5 ugers indbrænding med ægte musik resonerede jeg at så stor forskel måtte der ikke være på den og de andre RIAA'er.
Så mit valg var Whest.
Jeg havde valgt Mantra eller Thorhauge frem for Graham Slee (og det var vel at mærke Graham Slees den bedste) hvis pengene til Whest ikke havde været der.
Jeg har også fravalgt Trichord's og rigtig mange andre RIAA'er i denne sammenligning.
"dolph"