OVK: Platesamling for 'deling'....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Heisann, OVK'ere.

    Da har jeg vært og hentet platesamlingen etter faren til en kollega.

    Legger ved noen bilder som viser sånn omtrent hva det er. Stort sett solid pop og rock, en del svensk jazz av alle ting, ca. 250 titler igjen etter at jeg har gribba til meg. Det meste er i utmerket stand, både cover og plater.

    Orker ikke lage noe 'opplegg' av det, ikke nok til romjulsfest a la Sluket. Men om dere har tid og anledning finner vi en tid som passer, og så kan dere svinge innom en eller flere og plukke. Tenker 40,- pr. stk. er en såpass hyggelig pris at det fortjener å bli litt bevegelse i det.

    De første seks bildene er ganske randomisert. Skulle vise sånn ca. hva det går i.

    Plater (1).jpg


    Plater (2).jpg


    Plater (3).jpg


    Plater (5).jpg


    Plater (4).jpg


    Plater (6).jpg


    Siste bildet er lettere kuratert. Her er det jeg skal ta en runde med fordi jeg har det selv. Dersom disse forsvinner, så blir de erstattet med mine egne eks. av samme.

    Plater (7).jpg


    Til dere som har lyst på, men ikke er i OVK. Legger det som er igjen på børsen etterhvert.
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.971
    Antall liker
    11.800
    Sted
    Hus
    Fairport Convention på pink Island ???
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Neppe Pink I. Men du får komme innom og bla gjennom det en dag, Bartis.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Den dårlige nyheten er at denne karen har vært innom.

    IMG_2705.jpg


    Den gode nyheten er at det utrolig nok er mer igjen....

    Første mulighet for meg blir neste helg om noen av dere er interessert.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kan melde om sjelden god kvalitet på alle skivene. Tics & pops er nærmest fraværende. Jeg la igjen flere godbiter og sikkert noen flere som jeg overså i tillegg. -Ta turen - tittelen på plata (bildet ovenfor) gjenspeiler dere som lar sjansen gå fra dere.

    Dessuten kan dere jo be Zomby spille noen blueslåter fra Koch Marshall Trio/Toby Arrives. Det låt skrekkelig bra!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn