OVK: Påsketreff 2024 med OAS

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.982
Antall liker
6.162
Torget vurderinger
32
Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. Eller var det motsatt?

hifi.jpg


Har du lyst til å møte likesinnede hifi-freaker og musikkelskere, så har du sjansen til å sjekke ut hva som er best på årets påsketreff for medlemmer i OAS og OVK, onsdag 27. mars kl. 17-23.

Roy har nemlig flyttet fra Bødalen i Røyken til Drammen. Stua er blitt større, LP-platene flere, og anlegget er nesten helt nytt. Dog er jakten på nye høyttalere ikke over, så hvilke høyttalere som står i stua i påsken, er ikke godt å si.

Men Ypsilon Phaethon integrert forsterker, TechDas Air Force III Premium S platespiller med Reed 3P Gold 12-tommers tonearm og Hana Umami Red pickup, Accuphase C-47 riaa-trinn, Hifi Rose RS130 nettverksspiller, Accuphase DP-750 sacd-spiller/dac og Lab12 Gordian strømrenser er i hvert fall på plass.

Roy stiller med mineralvann og godteri, samt at jeg bestiller pizza. Ønsker du noe annet å drikke, tar du det med selv.

Transport:
Adressen er Drafnkollen 92E, Drammen.

Kjører du bil kan du parkere mellom garasjerekkene i Drafnkollen 92 og 98, eller stå utenfor garasje nr. 12 og 13 ved Drafnkollen 92.

Du kan også ta tog og buss.
Ta tog til Drammen stasjon. Ta deretter buss nr. 3 mot Fjell fra perrong G utenfor Drammen jernbanestasjon. Gå av på stoppested Skogerveien. Bussen går hvert hele tiende minutt, og turen tar ca. tolv minutter. Deretter er det 750 meter å gå til meg. Det er ca. 35 høydemeter opp (se kart)

buss-hjem.jpg
PS. Vanligvis stopper bussen rett utenfor døra, men den ruta går ikke i påskeuka.
Ring på dørklokka merket Solstad til høyre for inngangsdøra, så lukker jeg dere inn. Gå deretter tre trapper opp, så er inngangsdøra mi til venstre.

Påmelding til roysolstad@gmail.com innen palmesøndag.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.982
Antall liker
6.162
Torget vurderinger
32
Jeg har også sendt invitasjonen på epost, men har fått et par i retur, så håper dere som ikke har fått epost, ser invitasjonen her.
 

bjarnetv

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2008
Innlegg
3.797
Antall liker
5.366
Sted
oslo
Bra initiativ!
Reiser vekk i påsken, men hadde definitivt tatt turen om jeg var på rett side av landet.
 

Nemlonif

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
81
Antall liker
358
Sted
Oslo
Takk for invitasjon! Jeg kommer gjerne, slik jeg svarte på e-post. ;)
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.982
Antall liker
6.162
Torget vurderinger
32
Minner om dette.
 
Topp Bunn