I vinter fikk jeg tilsendt (av en 'gammel' traver her inne) flere uåpnede esker som inneholdt NOS elementer, filterdeler og dempemateriell til et komplett par Dynabel Euforia.
Han hadde tidligere hatt Euforia med originale kabinetter, og ønsket seg denne gangen nye kabinetter fritt etter konstruktørens ønske

.
Veldig kult oppdrag, men allikevel med litt ærefrykt for å ikke forandre for mye på en slik 'hellig gral' som Euforia.- Men noen småforandringer kan man vel våge seg på uten at puristene kutter av meg tomlene🫣
..
Vi kjører på ...
Jeg er tilhenger av vannfast mdf pga sin harde densitet og at den er veldig stabil mtp kryping og svelling i nordisk klima
Euforia-bibelen er funnet frem så da er det bare å sette på seg øreklokker og sette igang
Gjærer alle sider 45°, drenker med hvitlim og bruker tape som tvinger.
Corianvinkelen sørger for at ting limes i 90°.
Et par solide papprør kappes til riktig lengde og limes (senkes nedi) til mdf.
Tørr fugesand fungerer perfekt til dette, ellers er sandblåsesand også et alternativ.
Avstivninger på kryss og tvers er ferdig frest og klar for å monteres i kabinettene
.
Har ikke vanskelig med å forstå at disse vil bestå knoketesten
Han hadde tidligere hatt Euforia med originale kabinetter, og ønsket seg denne gangen nye kabinetter fritt etter konstruktørens ønske
Veldig kult oppdrag, men allikevel med litt ærefrykt for å ikke forandre for mye på en slik 'hellig gral' som Euforia.- Men noen småforandringer kan man vel våge seg på uten at puristene kutter av meg tomlene🫣
Vi kjører på ...
Jeg er tilhenger av vannfast mdf pga sin harde densitet og at den er veldig stabil mtp kryping og svelling i nordisk klima
Euforia-bibelen er funnet frem så da er det bare å sette på seg øreklokker og sette igang
Gjærer alle sider 45°, drenker med hvitlim og bruker tape som tvinger.
Corianvinkelen sørger for at ting limes i 90°.
Et par solide papprør kappes til riktig lengde og limes (senkes nedi) til mdf.
Tørr fugesand fungerer perfekt til dette, ellers er sandblåsesand også et alternativ.
Avstivninger på kryss og tvers er ferdig frest og klar for å monteres i kabinettene
Har ikke vanskelig med å forstå at disse vil bestå knoketesten