Joda den holder et par fester den
men jeg må nok vente til søndag 
mvh
mvh
Hva skjedde med å holde hviledagen helligJoda den holder et par fester denmen jeg må nok vente til søndag
mvh
Ja det kan du siHva skjedde med å holde hviledagen hellig![]()
Den var helt ukjent for meg også! Frua tok med seg noen miniatyr flasker på sykkelturen hun hadde rundt Scotland i sommer. Hun vet hva mannen hennes setter pris påHelt ukjent for meg, men kjenner jeg deg rett er det kvalitetsfludium.
Skal du ha hele flaska alene?![]()
Girvan er et av de største distilleriene i Skottland, det vel Grant som eier det, mener jeg å huske.Sommeren her gjort comeback og det er Whisky Wednesday eller lillelørdag om du vil
Vis vedlegget 1138702
Takk for utfyllende info om destillerietGirvan er et av de største distilleriene i Skottland, det vel Grant som eier det, mener jeg å huske.
Det produserer grain whisky, altså hoveddelen i en blended whisky.
Destilleringen foregår i en kontinuerlig (industriell) prosess, som vil gi en lett smaksopplevelse,
det var noe sånt du opplevde, å dømme etter hva du skriver over her?![]()
Hur många Tracks finns det?
Tre etter det jeg klarer å se! Er du ikke full da så er det ditt problemHur många Tracks finns det?
Det kan du være sikker påDa er det vel Jameson som gjelder, I presume![]()
Hehe nå lo jeg godt
Ligger klart for henting bare en kommer seg hjem fra varmenFor jazz og spesielt Keith Jarrett fansen så blir dette albumet sluppet nå på fredag, Keith Jarrett/Gary Peacock/Paul Motian - "At The Deer Head Inn: The Complete Recordings"
Vis vedlegget 1140167
Vis vedlegget 1140170