En ulykke kommer sjelden alene er det noe som heter! Skriver om det ordtaket og sier, et hifi komponent ryker sjelden alene

Forrige helg så ble riaa sendt på reperasjon og i går ettermiddag så begynte forsterkeren å krangle. Høyre kanal skurrer eller gir ingen lyd. Etter et par restarter og litt feilsøking uten resultat så var det bare å innse at den også må på reparasjon. There something rotten in Denmark er vel uttrykket jeg har i hodet nå

De kunne i det minste ryke samtidig så jeg kunne levere de sammen

Vel, ingen grunn til å henge med hode mer en nødvendig, men kjedelig er det!
Frua lurte på om jeg ikke like greit kunne kjøpe ny forsterker!!! Eh, det har jeg ikke råd til så jeg svakt. Så lurte hun på hvor mye det vil koste? Er dette et lure spørsmål tenkte jeg! Sa vel fort, ca 300-400k for ny sånn bare for å drepe den samtalen. Så sier jammen dama, hm kan du ikke bare bake det inn i leilighetslånet? Skal innrømme at i to sekunder så surret det en tanke om å kjøpe Soulution 331 integrert, men slo det raskt fra meg. Det er mulig å betale tilbake lånet til banken, men den kreditten til frua hadde jeg aldri kvitt

Ja ja, det kunne vært så mye verre og jeg har koblet opp Bluesounden og hører på den siste skiva til Robin Trower

God helg!