Opptak av Pink Floyd The Wall Norsk tekst.

murre906

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.07.2009
Innlegg
512
Antall liker
12
Der det noen her som har tatt et opptak av Pink Floyd The Wall som har gått på norsk tv. Den må være med Norsk tekst og som kunne tatt å kopiere den til meg og fått sendt den. Har lett lenge etter den uten å finne den med Norsk tekst. Vet den gikk på Norsk tv for en stund siden. Er ikke så flink i Engelsk da må jeg ha den med Norsk tekst. Send gjerne en pm. Rart at det ikke noen som har tatt opp den.
 

Pjokka

Fersking
Ble medlem
09.04.2023
Innlegg
1
Antall liker
0
Sted
Ålen
Der det noen her som har tatt et opptak av Pink Floyd The Wall som har gått på norsk tv. Den må være med Norsk tekst og som kunne tatt å kopiere den til meg og fått sendt den. Har lett lenge etter den uten å finne den med Norsk tekst. Vet den gikk på Norsk tv for en stund siden. Er ikke så flink i Engelsk da må jeg ha den med Norsk tekst. Send gjerne en pm. Rart at det ikke noen som har tatt opp den.
To den opp på Vhs ifra Tv N engang,fikk en kamerat te å brenne den på Dvd,kunn ha spurt han om å årne fler!
 

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Innlegg
6.653
Antall liker
5.816
Der det noen her som har tatt et opptak av Pink Floyd The Wall som har gått på norsk tv. Den må være med Norsk tekst og som kunne tatt å kopiere den til meg og fått sendt den. Har lett lenge etter den uten å finne den med Norsk tekst. Vet den gikk på Norsk tv for en stund siden. Er ikke så flink i Engelsk da må jeg ha den med Norsk tekst. Send gjerne en pm. Rart at det ikke noen som har tatt opp den.
Har du Viaplay så kan du se den der, norsk tekst. Vet ikke om det er samme som gikk på NRK.
 
Topp Bunn