Opprette eget muslimhjørne?

Z

Zomby_Woof

Gjest

Jeg begynner å bli lei av at det til enhver tid ligger tre-fire tråder om muslimer på første off topic-side.

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94

Hva med å henvise muslimtråder til HegnarOnline eller tilsvarende hengesteder for åndseliten. Tenk om HFS kunne vært helt fri for slikt!

Utrolig lei muslimdebatthilsen
Sniff

Z

Zomby_Woof

Gjest

Temaet er forsåvidt interessant nok. Men det er ikke en kjeft her inne som ikke har snakket seg tom for verdifulle bidrag (meg selv inkludert).

Skal jeg lese noen nytt om islam, kjøper jeg bøker.

K

KindOfBlue

Gjest

Jeg var dum nok til å komme med et innlegg i tråden, til tross for hva jeg har skrevet i sig-linjen.

Det sies at i høflig selskap skal man unngå politikk og religion. Kanskje en idé her også?

G

Gjestemedlem

Gjest

Kanskje vi jevnlig kan bumpe gamle tråder, slik at de mest interesserte kan lese dem om igjen flere ganger. :D

En funksjon jeg kunne tenkt meg av og til her på sentralen var muligheten til å gjemme enkelttråder som man ikke har lyst til å lese. Så kan heller de trådene havne i en "spam katalog", og så kan man heller gå dit hvis man likevel ønsker å ta en titt en gang det ikke er noe annet interessant å lese. Litt som "mine favoritter" med motsatt fortegn samt at disse trådene forsvinner fra den vanlige listen.

Z

Zomby_Woof

Gjest

Det er pinadø ingen dårlig idé, Deph! Lar det seg gjøre rent teknisk?

G

Gjestemedlem

Gjest

Zomby_Woof skrev:
Det er pinadø ingen dårlig idé, Deph! Lar det seg gjøre rent teknisk?
Aner ikke. Kanskje spørre maskinisten med fjærpryden?

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
429
Sted
Friedrichstadt

Kanskje vi jevnlig kan bumpe gamle tråder, slik at de mest interesserte kan lese dem om igjen flere ganger.
Sånn som det var i Donald-bladene i gamle dager: "En klassiker til glede for nye lesere" ;D

R

Ronny_D

Gjest

Ække D muslimhjørne på hvert gatehjørne'a ? å ska rru me fler'a ?

Topp Bunn