- Ble medlem
- 03.05.2007
- Antall liker
- 7
Oppgrdering på vinylsiden kom i posten i dag
Trans Rotor og Jolida Jd9 Riaa, morosamt git 
Vedlegg
-
342.1 KB Visninger: 87
Det er en Zyx R50 Bloom Pickup som sitter på Transrotor 2.6 arm, Det er en rega arm som er oppgradert i fra Trans rotor.ixos_76 skrev:Er det en lyra,eller zyx pu du har montert på den?
Hvordan opplever du riiatrinnet? dette er vel rørtrinn,men både mm/mchigh & low innstillinger,hvis jeg husker rett.....dette ble brukt på Hortenmessa i år,av importøren,og jeg minnes at han hadde svært god vinyllyd,på noen små stativht med vtl elektronikk,og transrotor/zyx kombo...grattis med flotte saker i allefall......si gjerne mer om alt,spesiellt riiaen,denne faller jo svært prisgunstig ut..Mvh Espen
Samma her...bjornendrestad skrev:Så i helgen blir det å spille musikk til en god dram tenker jeg![]()
He he naim, nei ikke detcostello skrev:Samma her...bjornendrestad skrev:Så i helgen blir det å spille musikk til en god dram tenker jeg![]()
Snuser litt på vinylspiller selv, men dette er vel kostbare saker?
Forøvrig flott oppsett du har, men ser ingen Naim! :-\
mvh
Ja da blir det og bestille seg rør. Skal bli spennende og høre forskjel på orginalrør i forhold til litt dyrere saker..Cundis skrev:Av rør så er vel mine favoritter Siemens og Telefunken Diamond. Ikke helt gratis, men ta en telefon til Brynjar Kvanlid/Motron 32752150, så tenker jeg det blir nye rør jeg..![]()