oppe eller nede på gardermoen?

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Skal sende noe med nordfjordekspressen fra gardermoen til måløy. Noen som veit om bussen går oppe eller nede?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.972
Sted
Østfold
Jeg tror, med trykk på tror, at det er nede, og det er også så vidt jeg husker avgangsterminalen. Det er tydelig skiltet der veien deler seg foran terminalbygget.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.719
Torget vurderinger
0
Man ankommer i "underetasjen", slik at busser som går FRA Gærningmoen har stoppested nede under broen. Ring informasjonen så får du vite hvilken busstopp denne bussen går fra. De er nummererte.

Når man skal dra fra Gærningmoen ( med fly ) så ankommer bussen oppe på broen. Bruker man tog så både kommer og går det fra kjelleren.

edit.
"Ring" er vist ikke så enkelt!
Nettsiden kunne jo vært litt greiere, telfonnummeret litt mer framtredende og "noen" kunne jo svare litt raskere!!
Men okke som: Nordfjordekspressen stopper på bussstopp B18. Ut av terminalen etter ankomst, kryss "taxigata" og let deg fram til et skilt med B18. Der stopper bussen. Hvis den du skal sende går ut midt på bygget tror jeg at B18 ligger til høyre, - ingen garanti, men B25 som jeg bruker til "mitt" hotell ligger til venstre.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.972
Sted
Østfold
Men er det egentlig noe å lure på da det er heis rett innenfor døren?

Topp Bunn