Oppdatering på Torget

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi har gjort en del oppdateringer på Torget i dag.

Merkbare endringer:

1. Hvis du fyller inn en rekke søkrekriterier på Avansert søk --> går til en annonse --> trykker Tilbake i browseren din --> så er dine søkekriterier fortsatt tilstede, og du slipper å legge inn alt på nytt. Hvis du ønsker å fjerne dine søkekriterier så kan du trykke på "Nullstill søk" øverst til venstre.

2. Hvis du velger en kategori --> går til side 2 --> trykker på en annonse --> trykker Tilbake i browseren din --> så kommer du tilbake til side 2, og ikke side 1.

3. Vi har døpt om noen filnavn, og dette kan resultere i at du må lage RSS feeds på nytt (for de dette gjelder).

4. Vi har også døpt om hovedfilen til mobil-utgaven av Torget, men vi har oppdatert linkene, så hvis du går via hovedoversikten på Mobil-versjonen --> trykker på Torget --> så kommer du inn.

PS: det kan tenkes at du må tømme historikken i din browser for at de nye endringene skal fungere optimalt.

Mvh
Høvdingen

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
Hvorfor for jeg ikke redigert annonsen mine slik som før ?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hvorfor for jeg ikke redigert annonsen mine slik som før ?
Hvis du ønsker å redigere dine annonser så kan du bare gå til "Torget" --> Mine annonser.

Dette fungerer akkurat som før.

Vi har oppdatert navnet på noen filer, og det kan tenkes at du bør tømme midlertidige internettfiler i din browser.

Mvh
Høvdingen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi har gjort en liten oppdatering på Torget. Det er nå mulig å merke et produkt som solgt til Ikke-medlem, og samtidig legge inn navn og tlf. nummer på kjøper (for eget arkiv).

Hvis du har aktive annonser så kan du se dem ved å trykke her

Helt til høyre så ser du "Velg..", og her kan du redigere, merke annonse som solgt, skjule eller slette dine annonser.

Du kan se dine "Direkte salg" ved å trykke her

Det er to forskjeller på det å merke et produkt som solgt til "ikke-medlem" vs "medlem":

1. Du kan ikke gi karakter når du selger til "ikke-medlem".
2. Salg til "ikke-medlem" vises ikke under Solgte produkter i din profil. Salg til "Ikke-medlemmer" vises kun under "Min historikk" på Torget.

Topp Bunn