Operahuset - i Nordfjord

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.772
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Lenge brukte eg eit argument som gjekk på at om opera var det viktigaste i livet ditt, så var ikkje utkanten rette staden for deg å slå deg ned. Det er betre å satse på andre verdiar.
Men no er mine ord gjort til skamme. Ein times køyretur unna ligg faktisk Noregs nyaste operabygg - ikkje så stort som det i Bjørvika, og ikkje så sterkt flagga i media (iallfall ikkje i NRK og lokalavisene for Oslo som likar å kalle seg landsdekkjande)
Nordfjordeid har faktisk greidd å lage eit miljø som syt for at det har vorte sett opp opera og operetter i lang tid no, mykje takka Kari Standal og Michael Pavelich. Dei kom utanfrå, og tilførte miljøet tankar som ein lokalt aldri hadde hatt tru kunne vere den fjernaste realisme i.

http://www.operahuset.no/

I oktober skal det feirast med eit oppsett av Carmen. Teksten er på nynorsk, sjølsvsagt, omsett av Edvard Hoem. Dronninga kjem på premieren. Billettane er snart rivne vekk, men eg fekk 4 på god plass. Dette vert moro!
http://www.operahuset.no/default.asp?page=42

Kjem det ikkje snart eige operahus i Kristiansund også? Eller har ein alt gode akustiske omgjevnadar til sånt?

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.959
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Dette 'va 'kje gale', gratulerer!

Mai er ikke det helt store, men høstprogrammet ser flott ut.

Kristiansund ligger nok etter her, ja.......

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Eg ser at Vassendgutane vitja Operaen den 1. Mai. Det må vel kunne liknast med at Ole Ivars vitja Bjørvika i samband med opninga der. Fram for det folkelege også i Nordfjord med andre ord. ;D

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.959
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
"Det har òg vore spesielt viktig at kultursalen skal vere tilpassa akustisk musikk, altså musikk som ikkje brukar mikrofonar. Døme på dette er kammermusikk, klassisk og opera. Å køyre på med tungrock er heller ikkje noko problem; det er enklare å dempe god akustikk i ein sal enn å skape god akustikk i ein mindre eigna sal. Klangen i rommet er regulerbar ved hjelp av akustiske teppe som kan hevast og senkast. .......
..........For å optimalisere akustikken har Nordplan nytta spesialkonsulent i akustikk, den same som vart brukt ved Bjørvikaoperaen
."

Dette var oppløftende lesning. Frem for god akustikk og akustisk musikk !

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Då kan det verte operatur til Nordfjordeid. Ein samlar operainteresserte i ein eller fleire bussar, og reiser på vitjing til fagre Nordfjord.
Rom på Nordfjord Hotell, inkludert 3 rettars middag, billettar til framsyninga, omvising i bygda, og til slutt ein sein kveldstime på den lokale puben (Stasjonen?).

Tidleg neste morgon gjeng turen attende til Hovudstaden, rik på gode minner. Betre enn langtur til La Scala og Covent Garden skulle ein tru. ;)

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Bør man frykte kauking på nynorsk, eller vil det hele foregå i sømmelige og siviliserte former?

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.959
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
BBking skrev:
Bør man frykte kauking på nynorsk, eller vil det hele foregå i sømmelige og siviliserte former?
Varsam no, ellers skal du pinadø få sjå på kauking her ! :mad:

Forresten, jeg var ikke klar over at Carmen var skrevet på bokmål.
Nei, nynorsk er som skapt for opera: saftig og kraftfullt.
Jfr. Harald Eia: " Det har øydelagt livet mitt totalt !!!"

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.995
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Opera sivilisert BB?

Right up you alley, I presume.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Valentino skrev:
Opera sivilisert BB?

Er det ein talibanar eller ein vanleg kebab?
Veit målfolket kva dei held på med her?!
Eg fryktar knoting og bannskap!

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Here we go again... MÅ du BB? KLARER du ikke å putte en SOKK i hullet ?

BBking skrev:
Valentino skrev:
Opera sivilisert BB?
Er det ein talibanar eller ein vanleg kebab?
Veit målfolket kva dei held på med her?!
Eg fryktar knoting og bannskap!

JonArne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.04.2008
Antall liker
1
Hei!!
Ja dette hadde vore stas!!!
Men det blir midt i ein arbeidsperiode,sjølvsagt.
Tusan og!!

Topp Bunn