Mbare skrev:
Lydarne skrev:
Iøvrigt er jeg stadigvæk meget ked af at moderatorene bare slette nogle af mine indlæg uden nogen grund eller forklaring, men selvfølgelig hvis i har det godt med at side at lege små censur konger, ja så må det jo være sådan, men det er ikke noget jeg bryder mig om, Mbare kunne bare have givet et fornuftigt svar på det der startede de indlæg i nu har slettet, men problemet var måske at det kunne han ikke, men at være sarkastisk og bedrevidende og nedværdigende over for mit indlæg uden nogen augmentation, se det kunne Mbare finde ud af.
For det første: diskusjoner om modereringen tar du under avdelingen for det, d.v.s. "Kommentarer og hjelp til forumet". For det andre: jeg sletter ikke noe uten å skrive et innlegg om at jeg har gjort det. Så jeg vet heller ikke helt hva du refererer til, så det er vanskelig for meg å svare på det du tar opp.
Du eller en anden moderator har slettet to indlæg hvor jeg var kritisk over for dig uden at orientere mig eller skrive noget, jeg er jo altså hverken blind evnesvag eller senil-dement eller noget, jeg ved faktisk hvad jeg gør.
Men jeg stopper her for jeg kan godt se at det nu vil blive meget vanskeligt for dig at indrømme at du eller en anden har slettet indlæg, og da jeg ikke har taget en kopi komme vi ikke videre.
Jeg har iøvrigt klaget en gang tidelige over 2-3 slettede indlæg i den tråd du anbefaler, der fik jeg slet ikke noget svar overhovedet, tråden er her
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=38180.0
Ps. iøvrigt kan jeg jo se på tråden lige herunder denne
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=40123.0 at det ikke er første gang du har været i gang med at slette indlæg ikke bare et men mange. Så mon ikke du skulle følge det råd jeg har givet dig tideliger om ikke at tage din moderator rolle alt for alvorligt, og i det hele taget prøve at slappe lidt af.
Og du kunne stille og roligt have sagt undskyld i denne her sag eller allerhelst have brugt augmenter, så havde alt været fint med mig.