OL?

N

nb

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Bridge-VM til nøds.
Under sommer-OL ser man i det minste tydelig hvor rart det hele er - der er det mye rare øvelser nesten uansett hvilken nasjons briller man ser de gjennom.

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
OL ombord på Hurtigruten! Lillehammer-OL og Hurtigruta time for time samtidig!
Nasjonalorgasme!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Brasse skrev:
OL ombord på Hurtigruten! Lillehammer-OL og Hurtigruta time for time samtidig!
Nasjonalorgasme!
gullplan. det blir en kort sløyfe og mange runder men skøyer5mil på tv

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Jeg skjønner godt at Tromsøværingene er bitre. Tromsø ble jo valgt som søkersted til OL i 2018 foran Oslo og Trondheim. Søknaden ble stoppet, og så dukker Oslo opp igjen som fugl Phoenix som søkersted til OL i 2022, nå som eneste aktuelle by.

Jeg ville normalt vært for OL i Oslo, men som sterk motstander av mafiavirksomhet er jeg nå slett ikke for.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.198
Torget vurderinger
1
TIFF får Oslo aldri. I så fall er det jo ikke TIFF lengre, men OIFF.

Men som nevnt om OL 2018 og Oslos latterlig dårlig skjulte agenda: Vi er ikke bitre, bare veldig, veldig skuffet. Men, Vår Herre straffer jo de falske og løgnaktige, så det ordner seg selv, skal dere se.

O

Ole I

Gjest
Kan ikke IOC ta en "global economy" pause med disse ekstravagante arrangementene?
De alle fleste idrettsgrener har nok av internasjonale mesterskap fra før og det er ikke mange land som nå har råd til å bygge hypermoderne OL anlegg som i ettertid står ubrukt (i mange tilfeller).

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Hvor dyrt kan det være å lage noen skiløyper, skøytebaner og en akebakke?

G

Gjestemedlem

Gjest
BT skrev:
Hvor dyrt kan det være å lage noen skiløyper, skøytebaner og en akebakke?
30-40 milliarder vil jeg tippe, om det skal være med litt glitter og stas.

Mye bedre å la være å sende dette tullet på rundgang å heller avholde det på samme sted når noen først har sløst bort slike summer på å bygge alle kulissene.

Kineserne er sikkert rede til å avholde dette sirkuset de neste 20-30 år hvis noen spør pent.

Topp Bunn