C
Cyber
Gjest
Cologna er fantatisk, meget mulig den mest komplette skiløperen i gamet. Er seig og utholdende, men også spurt ikke mange kneppene bak Northug.
Kva skal ein bruke reklamepausene til?
Kaffetrakting? Kaste seg ned og ta noen styrkeøvelser med høy intensitet for å bli litt varm i trøya selv?Kva skal ein bruke reklamepausene til?
???Grattis til Sundby,litt skummel innspurt med korridorskifte,håper det går bra.
Northug er for feit i høgden.
Mvh.
Eg omtalte 2personer i mitt innlegg,så ka du tenkte på aner eg ikkje????Grattis til Sundby,litt skummel innspurt med korridorskifte,håper det går bra.
Mvh.
Va med Hellner da? Stark Svensk lag insatsHvor feil man kan ta, gratulerer til Cologna og SundbyEnig i det, men er hel sikker på at Petter har noe på lur også..
Allerede på 650moh merkes reduksjon i kondis,så 1500moh er absolutt nevneverdig.Var det 1500 eller 10 000 meter?
Det er jeg enig i, men når reglene er som de er så det er helt på sin plass om han mister den. Hadde dette vært på stafetten og Hellner/Vylegzjanin eller andre hadde skåret inn foran Northug tror jeg vi hadde vært en smule irriterte.Sundby hadde uansett den raskeste spurten, de 3 beste er på pallen
???? han er en pappfigur som lever på gammel storhet...N er i siget,
Javisst det er klar disk.Litt dumt at juryen gir gult kort. De bør være med tydelige og når reglene er slik at man ikke skal gå utenfor korridoren etter oppmerkingen har begynt så skal egentlig Sundby diskes, foran eller ikke. Skjønner russerne godt, hadde det vært motsatt hadde mange nordmenn vært i taket.
Nå har hele det russiske laget ligget i hardtrening sammen med sjefen(Se bilde) så jeg unner dem medaljer:
Vis vedlegget 242329
Helt enig, d TV 2 presterer er lavmål. Og så den helvetes reklamen som stykker opp og ødelegger hele sammenhengen. 12 min reklame i timen er rene torturen, nei få tilbake NRK, de kan dette med OL.Mye kan sies om inkompetente kommentatorer på TV, flere enn Dorthe som er fersk i med sine tildelte idretter, men når både TV-skravlerne og avisene er mer opptatt av at Aksel og Bode skuffet enn at Kjetil tok bronse da blir jeg oppgitt og irritert. På Dagbladet.no finner jeg en sak på "Vantro Bode", - langt, langt nede etter kenguruer og fortvilte husmødre finner jeg en liten notis om at Kjetil Jansrud for 11 måneder siden hadde ødelagt kne.
Øyvind Alsaker må gjerne pelle seg tilbake til England og Premier League, der er han sikkert bedre. Enda godt han hadde med seg Lars Elton Myhre.
185 cm/83 kg er vel ikke akkurat hva man kaller for feit?Eg omtalte 2personer i mitt innlegg,så ka du tenkte på aner eg ikkje????Grattis til Sundby,litt skummel innspurt med korridorskifte,håper det går bra.
Mvh.
Mvh.
Har ikke sett noe OL enda men andre har tydeligvis, folk er ikke helt happy ser jeg...«Reklame med innslag av langrenn!» - Aftenbladet.noHelt enig, d TV 2 presterer er lavmål. Og så den helvetes reklamen som stykker opp og ødelegger hele sammenhengen. 12 min reklame i timen er rene torturen, nei få tilbake NRK, de kan dette med OL.Mye kan sies om inkompetente kommentatorer på TV, flere enn Dorthe som er fersk i med sine tildelte idretter, men når både TV-skravlerne og avisene er mer opptatt av at Aksel og Bode skuffet enn at Kjetil tok bronse da blir jeg oppgitt og irritert. På Dagbladet.no finner jeg en sak på "Vantro Bode", - langt, langt nede etter kenguruer og fortvilte husmødre finner jeg en liten notis om at Kjetil Jansrud for 11 måneder siden hadde ødelagt kne.
Øyvind Alsaker må gjerne pelle seg tilbake til England og Premier League, der er han sikkert bedre. Enda godt han hadde med seg Lars Elton Myhre.
Tja,når ein ser på vekten på andre utøvere,typisk ca75kg og nedover kombinert med høgden på 1500moh,løypeprofil ,så er det i grenseland vil eg påstå.185 cm/83 kg er vel ikke akkurat hva man kaller for feit?Eg omtalte 2personer i mitt innlegg,så ka du tenkte på aner eg ikkje????Grattis til Sundby,litt skummel innspurt med korridorskifte,håper det går bra.
Mvh.
Mvh.
Neida, men Legkov veier vel 73 eller noe sånt. Hellner 75, Cologna 75. 83 er endel mer.185 cm/83 kg er vel ikke akkurat hva man kaller for feit?Eg omtalte 2personer i mitt innlegg,så ka du tenkte på aner eg ikkje????Grattis til Sundby,litt skummel innspurt med korridorskifte,håper det går bra.
Mvh.
Mvh.
høres passe skranglete ut spør du meg.Johaug har heller sakene på sin side med nette 46 kg å trekke på.
Ja, men du er jo litt negativ om dagen da...høres passe skranglete ut spør du meg.Johaug har heller sakene på sin side med nette 46 kg å trekke på.
Ja, men du er jo litt negativ om dagen da...høres passe skranglete ut spør du meg.Johaug har heller sakene på sin side med nette 46 kg å trekke på.