Sport, sykkel og trening OL i Rio de Janeiro

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• H

Hardingfele

Gjest
    Da er det jo helt i orden, "ankom med lav hastighet" er alltid beroligende når det gjelder kuler.

Skjermbilde 2016-08-08 kl. 18.44.53.jpg

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    12.569
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Kjedelige tv2 sendinger stort sett. Noen litt mer kjekke idretter starter nå. De går bare på nett selvsagt.
    Skaffet meg derfor tv2 sumo idag. For de som ikke er registrert er første måneden gratis om en registrerer seg nå.
    Man kan avregistrere seg innen den måneden :)

grammofon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Antall liker
    2.854
    Sted
    Bærum
    10 000 meteren for damer ble en real maktdemonstrasjon fra tre strålende afrikanske jenter. Endelig er den omdiskuterte og "uslåelige" kinesiske rekorden fra 1993 slettet.
    Det er bra at denne rekorden er blir "ren" igjen! :D

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.898
    Torget vurderinger
    4
    Selv en lett rusten Bolt som nærmer seg slutten av karrieren er i egen klasse i OL.
    Småguttene kommer halsende etter mens Bolt koster på seg et seiersglis i god til før mållinjen.

Bolt.jpg

2 x dopingdømte Justin Gatlin ble konsekvent buet ut av hele stadion før Bolt ble unisont hyllet, allerede før han hadde inntatt startblokkene.

Er det forresten lov å si at tresteg for kvinner har blitt en vakker idrett ?

Caterine Ibarguen er i hvert fall lett å like !
    Flotteste friidrettsdamen siden Merlene Ottey i hennes glansdager ?

caterine ibarguen.jpg

caterine ibarguen4.jpg

caterine ibarguen5.jpg

(Jada, jeg innrømmer det glatt, jeg er en gris.)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.575
    Torget vurderinger
    24
    Rått bilde av Bolten! Som passer på at resten av andeflokken følger på... du SER de peser mens han nærmest "is strolling along"

Mye flott idrett denne gangen -og spektakulære utsikter fra flere arenaer - og dersom OL i Brasil kan bidra til at landet kommer seg mer på fote så er vel ingen ting bedre enn akkurat det. De kollosale mediaskapte skrekkscenarier fra før start har foreløpig uteblitt heldigvis.

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    15.734
    og dersom OL i Brasil kan bidra til at landet kommer seg mer på fote så er vel ingen ting bedre enn akkurat det.
    All empiri tilsier vel at så ikke skjer, snarere tvertimot. OL er og blir et gigantisk tapssluk og de påståtte enorme effektene det skal ha i ettertid uteblir. Alltd. Over alt.

Distinctive

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Antall liker
    3.598
    Sted
    Stavanger
    Noen som så Tungvektfinalen nettopp?
    Jeg er drittlei den derre skandaløse dømmingen fra korrupte boksedommere.
    Vi ser det hele tiden, men jeg trodde faktisk at systemet i OL var renere.
    Er skikkelig forbannet nå! :mad:

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.647
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Rett og slett en skandale den demningen der. Slettes ikke bra.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.647
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dømmingen skulle det være.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.898
    Torget vurderinger
    4
    Norske håndballjenter mot svenske håndballjenter...19 - 7 til pause...puhhh !!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    8.277
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Skjønner ikke hvorfor Norge stiller strengere krav for OL-deltakelse til utøverne enn nødvendig. Er det fordi vi er så mye bedre enn alle andre ? Det meste tyder jo på at vi er det stikk motsatte. Vi har et damehåndballag som lukter gull + en bryter som tok bronse + noen roere som gjorde det samme. Spurterne våre har aldri vunnet noe som helst. Ingebrigtesenfamilien er stadig på kammerset for å legge inn protester. Isabelle lukter på noe mer enn normalt.
    Nei....vi er best i vinter-OL på bortoverski, der det kun er 4-5 utøvere som kan hevde seg.
    I alpint er vi enestående.
    I sommer-OL har vi veldig lite å fare med.

C

cruiser.tmp

Gjest
    Det er vel fordi vi ikke gidder å bruke penger på utøvere som ikke har potensialet til å bli top 12

H

Hardingfele

Gjest
    Vel, Norge begynner å få snaue utsikter til edel uttelling. Kanskje golf gjør susen. Å komme seg så fort jeg kan fra A til B, uten å bevege meg så fort jeg kan, har jeg aldri skjønt med på. Men så tok også Baron de Coubertin gull i diktfremføring, i sin tid. Den disiplinen bør gjeninnføres. Med vår horde av statsstøttede forfattere burde vi ligge godt an.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.432
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg synes det er dritkult at lederen for den Europeiske olympiske komité har blitt taua for å ha solgt billetter på svartebørsen og at journalisten som var først ute med historien fikk inndratt akkrediteringen sin av IOC med en gang. Det er så ...Russland!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    33.899
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Franskmannen var fantastisk i kappgangen, snakka om og gå in i veggen:rolleyes:/kjellern ta ut allt på samme gang:D

Distinctive

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Antall liker
    3.598
    Sted
    Stavanger
    Franskmannen var fantastisk i kappgangen, snakka om og gå in i veggen:rolleyes:/kjellern ta ut allt på samme gang:D
    Når det først ble så gale som det ble, så kunne de like godt smørt noe sterk sennep opp der sola aldri skinner, så hadde det kanskje blitt medalje allikevel? Ingen hadde jo merket forskjellen? :confused: :p:rolleyes:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    33.899
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Paradoksalt var att Nordmannen hade dagen og gjorde sitt livs gange, Franskmannen dret ner seg besvimmte, vinglet og rqglet men kom in rett bak Norsken likevel :D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn