Oh, dear! Noen som har en USA-adresse?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg, fomlepungen, la inn et bud på ebay. Så ser jeg at han bare sender til USA...

Kan noen hjelpe meg? PM? Lover at det ikke er snusk av noe slag, ikke kriminelt, ikke umoralsk.

N

nb

Gjest
jetcarrier.no

Ellers sender selger muligens til Norge om du forklarer saken og sier du dekker hans kostander ved å gjøre det. Det skader i alle fall ikke å spørre.

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Antall liker
4
Havnet i samme situasjon selv en gang.
Å ha en jetcarrier-konto, med adresse New Jersey, var det som skulle til.
Og jet Carrier tok seg greit av resten.

Ole G :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg var akkurat inne på jetcarrier. Ser ut som det er svaret, ja. Får se om selger gidder å sende direkte først...

Takk for hjelp.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
jeg ville aller først sjekke selgers andre auksjoner for en detalj.
Erfaringsmessig så er "Ships to: United States" relativt ofte en feilmerking gjort av selger som egentlig sender "worldwide"
Hvis ikke, ville jeg sendt selger et PM og forklart situasjonen ydmykt.
Tredje alternativ er JetCarrier, hvis du ikke har noen du kjenner i USA som kan motta å sende videre.

mvh

N

nb

Gjest
ErosLoveking skrev:
Erfaringsmessig så er "Ships to: United States" relativt ofte en feilmerking gjort av selger som egentlig sender "worldwide"
Jepp, jeg har sjelden opplevd at noen ikke er villige til å sende til Norge, men jeg pleier å spørre før jeg byr/kjøper, samt hva de skal ha for å sende til Norge. Synest det er den smarteste rekkefølgen på tingene;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Har en kollega med amerikansk kone. Hvis alt annet svikter kan du sende en PM så finner vi nok en tante av kona hans som kan hjelpe.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Mange takk for tilbud om hjelp. Det ordnet seg, pakken er på vei via jetcarrier.

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Jet carrier... Du får adresse i USA og det fraktes til deg...

Topp Bunn