Og jula varer helt til påske.........

trex

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Antall liker
29
Eller ihvertfall litt ut i januar ;D. Nå var tiden inne for å bytte jobbemaskin igjen, og siden vi hadde et godt år ifjor, kunne jeg velge litt fritt og greit for å få ned skatten på årets overskudd.

Og vinneren er:

Det ble en toppspekket MacBook Pro denne gang også, siden jeg bruker windows stort sett til alt annet.
Og jeg kan ikke annet enn å glede meg som et barn til jeg får den, selv om jeg begynner å bli forholdsvis voksen ;D.

Vedlegg

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
trex skrev:
Eller ihvertfall litt ut i januar ;D. Nå var tiden inne for å bytte jobbemaskin igjen, og siden vi hadde et godt år ifjor, kunne jeg velge litt fritt og greit for å få ned skatten på årets overskudd.

Og vinneren er:

Det ble en toppspekket MacBook Pro denne gang også, siden jeg bruker windows stort sett til alt annet.
Og jeg kan ikke annet enn å glede meg som et barn til jeg får den, selv om jeg begynner å bli forholdsvis voksen ;D.
Topp spekks? NAM....

Gratulerer!!!

PK

KnB

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
108
Torget vurderinger
2
Macbook pro er tingen, gratis :)

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
koster ikke mer enn 30-35000, jo ;D

PK

trex

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Antall liker
29
Hadde nok ikke brukt riktig så mye hvis det var til privat bruk. Men her skal det kjøres endel grafisk programvare og gjerne samtidig, den skal også brukes til testing av systemprogramvare og annet tungdrevet stoff. Og så vil gjerne Øko. avd. at den skal vare i 3 år...... ;D.

Som jo er en evighet når det gjelder slike bærbare vidunder.

Topp Bunn