Odyssey`s forsterkere

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Noen som kjenner disse produktene, tenker spesielt på effektforsterkerne?

Er på utkikk etter mere "muskler", og det lille jeg finner av info på disse forsterkerne virker positivt så langt, men det kunne vært spennende med noen tilbakemeldinger hvis noen har hørt dem. Den lave dollaren, og det att disse produktene selges til "dagspris", gjør ikke dette mindre interessant..

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Antall liker
14
Det greieste er kanskje å lese eller spørre på AudioCircle. Der har Odyssey et eget forum som frekventeres av mange eiere.

T

Thomas1

Gjest
Det er vel en stor sannsynlighet for at "Tweakman,Imperial" vet litt av hvert om disse konstruksjonene hvis de har et eget underforum på audiocircle. Prisene ser jo hyggelige ut!
Er det en dansk importør til dette merket sånn som det ser ut?

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Joda, jeg vet litt av hvert jeg ;D

Det stod rimelig bra med info på de linkene som var ovenfor der da den danske linken der da...
Det da at Oddysey og Symphonic line er bygget så å si over samme "lest", Oddysey er da ett lisens
produkt som det nevnes. Litt endring er det jo etterhvert da i disse to produkter - helt like er de nok ikke..
Men siden som det nevnes at Oddysey også har ett eget forum, så tror ikke jeg at jeg skal si mer jeg, nu..

mvh

G-K

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.04.2004
Antall liker
2
Torget vurderinger
1
Finner jo noe, etterhvert som man søker og titter litt rundt på forum o.l.

Det hadde likevel vært spennende å høre hva andre "norske ører" har opplevd med disse forsterkerne. En klangbalanse mot det litt varme og musikalske høres "riktig" ut etter mine lydpreferanser. Det jeg derimot er litt redd for, er att det mangler noe på oppløsning... :-\

Får vel lete mere, og se hva som finnes..

Topp Bunn