O glede, naboen har Singstarkonk...

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Grrrrr!!! :mad:
Dere aner ikke hvor uendelig festelig jeg har det nå!
Lytte til musikk går jo ikke!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
får jeg forelslå innkjøp av pa anlegg med noen tusen watt?? kan drepe sanglysten til de fleste naboer

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Hvis du har tilnærmet like god sangstemme som meg, så bør du gå over til naboen å spørre om du kan være med. Etter en sang pakker de garantert sammen. Jeg er faktisk så ufattelig dårlig til å synge at jeg hadde ikke fått kjeft av dommerne i idol, jeg hadde blitt skutt ;D

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
huff singstar ......... ikke all destilert ildvann iverden hadde fått meg med på no sånt.

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Spill høyere slik at du overdøver faenskapet!!!!!!!

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
129
Det er få ting som er mer irriterende enn teite nabolyder!

Hadde en idiot boende over meg i ett år da jeg var student. Han spilte techno seint og tidlig, og alt jeg hørte ned til meg var den evinnelige dunkinga. Dessuten lagde han mye annen støy i tillegg - han var i det hele tatt en støyete og enerverende person, som jeg mang en gang fantaserte om å kaste ut fra en høy bygning.

Men på den annen side: når naboer spiller høyt, kan jeg drite i å ta hensyn selv. Jeg vet at jeg spiller bedre musikk enn disse white trash-naboene likevel, og de har ikke vondt av litt progrock-lekkasje:)

Men dersom naboene hadde satt i gang singstar-idioti som gikk ut over min husefred, så hadde jeg definitivt startet krig..... Ett sted går grensen!!!!!!! ;-D

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.087
Sted
Holmestrand
Jeg tror ikke at hifi-entusiaster er de rette til å irritere seg over naboen. De fleste jeg kjenner liker å spille ganske så høyt inn i mellom, og da bør man ha litt forståelse for at andre har sine (høylytte) interesser.
Har for øvrig 3 jenter på 12, 15 og 18 år. Den glede de har med singstar eller hva det heter vil ikke jeg ta fra dem. De må tross alt leve med en far som spiller Jimi Hendrix, Alban Berg og andre merkverdigheter. Som de nå så berømte tegningene handler det om toleranse for annerledes tenkende.

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
129
Jeg er så glad jeg lever sånn at jeg SLIPPER å vise altfor stor toleranse for annerledes tenkende. All verdens toleranse er bare bløff:) Man liker det man liker, enkelt og greit.

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Antall liker
0
Hver gang det er støy som er mer enn det jeg liker når jeg lytter til musikk så finner jeg fram noen hodetelefoner med god demping og lener meg tilbake med en øl.. Fungerer ikke det så kan man jo alltids spille litt selv. Tror nok de fleste med gulvstående høytalere fint kan overdøve noen naboer hvis de bare vil.

Har prøvd beyerdynamic DT770-m og duverden så deilig det er å sitte i sin egen verden. Eneste problemer er at du ikke hører røykvarslere , telefoner og andre ting som det er greit å følge med på. I ren lydkvalitet finnes det jo bedre åpne løsninger ,men jeg vil si at 770m er veldig kjekke å ha liggende når det er bråk i bakgrunnen

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
129
Ja. Jeg bor, som tidligere nevnt, midt i Oslo, og med trafikk på utsiden av verandaen. Dermed er jeg vant til en viss bakgrunnsstøy hele tiden. Så når folk her snakker om muligheten for å "lytte ned i støygulvet", så skjønner jeg hva de mener:)

På den annen side, det er aldeles NYDELIG å sitte om natta og spille lavt. Da er selv Ring 2 i Oslo helt stille, og "lytting" får en annen mening:)

Topp Bunn