tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.141
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Det kan det være verdt. Når kan du stille?Holder du kost og losji kan jeg alltids ta en tur, kos det.
Mvh
Det kan det være verdt. Når kan du stille?Holder du kost og losji kan jeg alltids ta en tur, kos det.
Holdt jeg på å glemme, flybillettenHolder du kost og losji kan jeg alltids ta en tur, kos det.
Må bli et vakkert syn, to eldre herremenn stabber rundt i nysjøen?Det kan det være verdt. Når kan du stille?
Mvh
Auda.....Holdt jeg på å glemme, flybilletten
Vurderer å bytta ut, kan fåa billig. Kan slenge med en snøfreser.Auda.....
Snart kan jeg like godt kjøpe meg en snøfreser, så kan du fortsette å denge kjerringa.
Mvh
Skitprat, snømåking, musikklytting. Det høres da riktig attraktivt ut?Må bli et vakkert syn, to eldre herremenn stabber rundt i nysjøen?
Vi har sikkert noen meninger pussyen, tror du ikke?Skitprat, snømåking, musikklytting. Det høres da riktig attraktivt ut?
Mvh
DagensMå bli et vakkert syn, to eldre herremenn stabber rundt i nysjøen?
Tar gjerne snøfreseren, er litt usikker mhp. kjerringa. Har allerede en, så jeg ser et visst konfliktpotensiale.......Vurderer å bytta ut, kan fåa billig. Kan slenge med en snøfreser.
Det er bra kvalitet, lydmessig har de gitt et løft også er de fornuftig priset.Grattis Så flotte ut og håper de gjør en god jobb hos deg
mvh
Kanskje vi kan ta en intern covershow?Ble feil i plater med biler på coveret tråden, her derimot. Innertier?
Vis vedlegget 995339
Hvis det skal være egne album kommer jeg nok til kort.Kanskje vi kan ta en intern covershow?
Vis vedlegget 995690
Det tror jeg ikke noe på.Hvis det skal være egne album kommer jeg nok til kort.
Jada, flere Roxy.
Ikke sant, det er det jeg ser for meg i utgangspunktet.Veldig lettvint, streaming.
Kan gi mersmak. Kvaliteten kan være litt bob-bob, men som utgangspunkt for å finne ny musikk er det uovertruffent.
Mvh
Det skal være lett å fortape seg i musikken.Ikke sant, det er det jeg ser for meg i utgangspunktet.
Kan kanskje være lett å fortape seg i musikken?