Der dukket @Sluket opp igjen i nedre billedkant like firkantet og med stor gjennomstrømning ut av husetEr det bare meg?
Blir så innihampen lei av folk som ikke kan henge påplass ny rull.
Man sitter der og kommer ingen vei.
Vis vedlegget 992561
Der dukket @Sluket opp igjen i nedre billedkant like firkantet og med stor gjennomstrømning ut av husetEr det bare meg?
Blir så innihampen lei av folk som ikke kan henge påplass ny rull.
Man sitter der og kommer ingen vei.
Vis vedlegget 992561
Prøvd IKEA Furuset?Lyttestol
Trenger noe å parkere et lettere tilårskommet legeme i når
jeg lytter til musikk. Dette er en modell har jeg har sansen for, Ikea Arvika.
Fås i stoff og skinn. Skulle du ha en eller vite om noen som har, som ikke brukes.
Kjøper gjerne en slik, kan hente i rimelig avstand fra Lillestrøm.
Vis vedlegget 993644
Tror ikke de er i salg lenger, men jeg får vel skjekkePrøvd IKEA Furuset?
Ligger to på Finn, derav en i Sandefjord.Tror ikke de er i salg lenger, men jeg får vel skjekke
Takk for tips A. Setter jeg pris på, dessverre solgtEvt en i stoff på Langhus
Loungestol / lenestol i koksgrått stoff fra IKEA, modell Arvika, pent brukt
Pent brukt loungestol / lenestol i koksgrått stoff fra IKEA Modell: Arvika Koksgrått stoff (nesten sort) Fot i grålakkert metall --- Pent brukt, prisen er pr stk. Vi har også mye annet å velge mellom innen sofagrupper og loungemøbler - sjekk ut alle våre annonser!www.movement.as
Takk for hjelp @TT. , har vært i kontakt med selger, må prøve å få til noe rundt frakt.Ligger to på Finn, derav en i Sandefjord.
Hadde veldig lyst på slike da de kom... sto utstilt hos El-Spectra. 50 lakser er drøyt....Vintage JBL L212 Høyttalere selges
Ikke ofte man ser disse tilsalgs, var usikker om jeg skulle plassere de i tråden for gode kjøp
eller morsomme annonser!! Har hatt slike selv, morsomme å ha eid.
Kr 50000, tror han skal slite med å få såpass, se HIFI Shark.
Noen som synes anderledes?
Vis vedlegget 993703
Godt råd fra én, som stadig sliter med kompissens modellen større (Io).......Etter en prat med Mala er det ingen tvil.
Du skal få lov til å bli, kan ikke huske at det har spilt så bra. Bytte av forsterkeren har nok
også hatt sitt å si. Nye rør tror jeg at jeg skal spandere.
Vis vedlegget 993426
Intet mindre?Godt råd fra én, som stadig sliter med kompissens modellen større (Io).......
Tror, du skal alliere deg med @Audiomix ang. nye rør til denne.
Den er ufattelig kresen på spesiellt inngangsrør, som må være både parrede og støysvake.
Det eneste du kan glede deg over, er at du ikke kjøpte modellen større, og med dual power supply.
Da hadde du måttet slippe 24 x 12AX7/ECC83 + 2 x EL34/KT77 + 2 x 6SN7/6H8C + 2 x 6922/ECC88.
Her er RHEA´en overkommelig i sammenlikning
Desverre nei. Rørregulert PSU. Hver PSU har 6 x 12AX7 og 2 x EL34/KT77.Intet mindre?
Trenger du trening, kan du komme hit og måke snø.Ble lei skråblikket til naboen. En blåveis er jo et sikkert vårtegn, men så var dette med kjerringa. Hu var lei av å være sparringpartner, derfor har jeg gått til innkjøp av en slik en
Vis vedlegget 994309