Nytt lerret

M

MarkusH

Gjest
I august/september 2021 kjøpte jeg et brukt (nytt, uåpnet) lerret, er vel et Dreamscreen V5 (akustisk lerret) på 5*2m.
Ramme fulgte ikke med, men det har jeg fra før. Med lerretet fulgte det en papp-eske med et tynnere hvitt stoff, hva er dette og hva brukes det til?
Spørsmålet er vel i grunnen hvordan jeg skal "montere" dette her .... Han jeg kjøpte det av forklarte det slik at jeg skulle ha lerretet på ramma først og deretter dette tynne hvite stoffet, har fra før Dreamscreen V3/V4/V5 der jeg kun bruker lerretet uten noe mer.

Hvordan er det riktig å montere dette? :unsure:
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.168
Antall liker
2.101
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Med lerretet fulgte det en papp-eske med et tynnere hvitt stoff, hva er dette og hva brukes det til?
Ikke så bevandret på dette lengre (prosjektor og lerret) - men om det er samme størrelse som lerretet så er det vel meningen at denne skal brukes som beskyttelse under transport når lerret rulles sammen.
 
M

MarkusH

Gjest
Har funnet ut at det er et V4, så det tynne hvite stoffet er "coating" som skal utenpå lerretet. Skulle i utgangspunktet være en svart duk først, deretter lerret og så coating, visstnok. Nå har jeg sprettet av gammel gammelt lerret og dekorstoff, så nå finner jeg snart ut hvordan dette blir. ;)
 
Topp Bunn