audiomur skrev:
Mine noe flåsete innlegg mot iphone og Apple stikker tydeligvis dypt, siden du stadig går på person...
Trådstarter, du bør også vurdere Sony Ericsson Aino siden mp3-spilleren er en viktig del av mobilen.
http://www.lydogbilde.no/rett-i-oeret.4657168-117331.html#artid4657172
Stadig går på person? Tror du må blande meg med noen andre.
Alle er berettet til sine meninger, men når det blir sagt ting som er direkte usanne føler jeg at det er på plass og opplyse riktig frem for å henge ting ut som man tydeligvis ikke har noe særlig kunnskap om. Jeg har full respekt for at du har et generell anti-apple holdning og vil sikkert ikke like noe produkter de lager uansett, men vær så snill å hold deg til fakta.
Trådstarter synes at MP3 spiller delen er en viktig del av mobilen å det er nettopp det som jeg synes er en av de bra egenskapene med iPhone. Den fungerer likt som en iPod Touch, som jeg synes er en glimrende MP3 spiller. Ellers kan jeg si at mobilen delen på iPhone er ikke dens beste egenskap, men den fungerer greit nok til å ringe, sende SMS og så ufattelig mye mer med de titusenvis av programmer som er tilgjengelig til den.
Beklager trådstarter. Skal styre meg unna denne iPhone diskusjonen og evt. lage en ny tråd.
Holder uansett absolutt en finger på SE 995. Kjapp og fin i betjeningen og god lyd.