Nyttårsraketter.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
309
Nå er disse forbudt. Hvis vi hadde vært eu-medlem, hadde disse vært forbudt da, med referanse til de såkalte 4 frihetene innad i eu-systemet?

Vi har et storting som er rimelig eu-vennlig, og hvis disse frihetene tas på alvor, så forstår jeg i grunnen ikke forbudet. Vet ikke hvordan det i realiteten er landene imellom internt i eu i forhold til dette.

Sikkert noen her som er langt bedre oppdatert på dette enn meg.?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vet ikke.

Men det er ganske spesielt at nå kan hvem som helst over 18 år gå på butikken og kjøpe ubegrensede mengder med 1-kilos kasser med dynamitt.

Livet som terrorist må i alle fall bli lett i disse dager... ::)

Ø

ØivindJ

Gjest
Kasser med dynamitt du...

Det er jo bare lys og "fine" farver de siste årene. Like greit med et forbud, og drite i hele greia, da.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
309
Komponenten skrev:
Vet ikke.

Men det er ganske spesielt at nå kan hvem som helst over 18 år gå på butikken og kjøpe ubegrensede mengder med 1-kilos kasser med dynamitt.

Livet som terrorist må i alle fall bli lett i disse dager... ::)
Spesielt, eller kanksje paradoksalt, best av alt, man slipper å slepe på de hersent styrepinnene! ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
ØivindJ skrev:
Kasser med dynamitt du...

Det er jo bare lys og "fine" farver de siste årene. Like greit med et forbud, og drite i hele greia, da.
I følge reklamen er det omtrent en kilo sprengstoff i mange av kassene.

Lys og fine farger er vel det jeg liker best uansett, de der hylene og smellene kan de ha for meg..

Har nesten fått en sånn styrepinne i hodet på vei ned, var glad den ikke traff, den var ganske diger og hadde nok gjort skade...

Ø

ØivindJ

Gjest
Komponenten skrev:
I følge reklamen er det omtrent en kilo sprengstoff i mange av kassene.
Det er det helt sikkert. Litt for løst pakket for min smak dessværre.

Å oppdrive ti-/hundretals kilo av et eller annet sprengstoff, har uansett ikke vært noe særlig stort problem for de som måtte ønske det de siste ti-årene. Det er nærmest bare å velge og vrake.

Topp Bunn