Nyhet fra Audionet - Humboldt integrert High End forsterker.

På årets High End messe i Munchen vil Audionet vise frem sin nye integrerte forsterker HUMBOLDT!
5E37CEB8-306B-46EF-B328-4B2E8130381B.jpg

Humboldt er et tilskudd til det todelte settet STERN & HEISENBERG i ULTIMATE serien.
Audionet har bemerket seg med priser og utmerkelser de siste årene og er på lister over anbefalte produkter i Stereophile, Absolute Sound osv. En rekke utmerkelser som Editors Choice, National Design Award, Recommended Product, mfl.

Vi har Audionet Produkter tilgjengelig for demo og utlån og skal i løpet av året ha de fleste modellene spillende i våre nye lokaler som vi flytter inn i nå i August/September.

Audionet spiller også i år på supersettet STERN & HEISENBERG, Atrium 3/Showroom C121.
1778E998-392F-4A36-B550-B4CC9EB3ACF2.jpg

159C9EB2-F54B-4EE6-879D-D643BD41D866.jpeg

Mvh
Tom Egil

Kommentarer

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.564
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
Ikke uinteressant hvis prisen er riktig; og den er?

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Antall liker
1.447
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
40
Prisen blir offentliggjort i Munchen, men jeg antar at det er i samme sjiktet som det delte settet hvor prisen på STERN er 300.000,-
og HEISENBERG ampen koster 700K for paret.

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Antall liker
611
Torget vurderinger
10
Sikkert gode for all del, men prisene hos noen produsenter er nå hinsidis vulgært

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.564
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
6
Prisen blir offentliggjort i Munchen, men jeg antar at det er i samme sjiktet som det delte settet hvor prisen på STERN er 300.000,-
og HEISENBERG ampen koster 700K for paret.
Takk for svar, men da ble det litt mindre interessant.

Endpoint Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
21.04.2013
Antall liker
1.447
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
40
Det er nok ingen som er uenig i at prisene på High End har økt til det ekstreme blant endel merker, og det merker vi som importerer også. Jeg syns uansett det er gøy med produkter i denne klassen og det er noe av det som er moro å kikke på i Munchen.

Når det gjelder Audionet så skiller denne Ultimate serien seg ganske kraftig i pris fra de øvrige Ultra og Classic seriene. Jeg spiller på den rimeligste integrerte i et "Stueoppsett" - Audionet SAM G2 til 58000,- (inkludert RIAAkort) og dette er en fantastisk forsterker som jeg stortrives med. High End utgaven av integrerte forsterkere fra Audionet heter WATT og koster 125.000,- Dette er noe av det beste jag har hørt av integrerte forsterkere uansett pris - og den spiller fantastisk på meget lettdrevne høyttalere, noe jeg opplever at de fleste transistorbaserte kraftige forsterkere sliter med.

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.447
Link til alle artikler
259
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Flott test av den nye Canor A3 i Hifi Pig!

Flott test av den nye Canor A3 i Hifi Pig!

• 2
Canor, en slovakisk produsent med 30 års erfaring i å lage høykvalitets HiFi-komponenter, har markert seg som en aktør å regne med i lydverdenen. Deres nyeste kreasjon, Canor Virtus A3, er en...
Fortsett
Bransjenyheter
Acoustical Systems - Endpoint Audio

Acoustical Systems - Endpoint Audio

• 3
Endpoint Audio gjenopptar agenturet for Acoustical Systems i Norge Jeg er stolt over å kunngjøre at Endpoint igjen er den offisielle distributøren av Acoustical Systems’ høykvalitetsprodukter i...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet fra Canor - Canor Virtus A3, alt i ett forsterker.

Nyhet fra Canor - Canor Virtus A3, alt i ett forsterker.

• 2
Canor har endelig lansert sin nye alt i ett enhet. Klasse A/AB, 6 digitale innganger, 4 analoge innganger, 1 phono MM/MC inngang. I tillegg har den hodetelefonutganger i fronten - balansert og...
Fortsett
Bransjenyheter
Black weeks hos Endpoint Audio - 15-20%

Black weeks hos Endpoint Audio - 15-20%

• 0
Jeg kjører tilbud på en rekke merker ut november. Horns - 20%. EMT og Thales - 15%. Canor 15%. Norma - 20%. Ring eller send mail for tilbud om det er noe du ønsker...
Fortsett
Bransjenyheter
Lagertømming av Lumin. - 40%

Lagertømming av Lumin. - 40%

• 0
Jeg har noen få Lumin U2 mini igjen på lager, og selger ut disse med ca. 40% avslag. Nå 18000,- https://perfect-sense.se/varumarken/lumin
Fortsett
Bransjenyheter
Høstkampanje på Canor Produkter hos Endpoint

Høstkampanje på Canor Produkter hos Endpoint

• 2
Jeg kjører igang en høstkampanje på alle Canorprodukter. -20% på alle enhetene. Canor Audio har utviklet og produsert Hi-Fi-elektronikk i over 25 år med spesielt fokus på rørbaserte løsninger. I...
Fortsett
Topp Bunn