"nyeste innlegg" på forsiden / uleste innlegg

saschagabor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2010
Antall liker
2
Jeg foreslår at enkelte forumkategorier ikke vises på forsiden, alternativt at det implementeres en funksjon som lar brukere selv velge hva som vises.

Generelt virker det som om emner fra "Off-topic" frekventerer ekstremt hyppig på forsiden, spesielt når enkelte synes veldig artig å kaste "brannfakler" på folket…

Jeg synes det er bra at det finnes et alternativ for dem som vil diskutere alt mellom himmel og jord, men ettersom det nettopp er "Off-topic", så hadde det kanskje vært greit å behandle det som det.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Etter hva jeg har forstått vil HFS3 omfatte bl.a. nettopp denne funksjonen, på den måten at man selv kan velge hva som skal vises, eller ikke vises, på forsiden.

saschagabor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2010
Antall liker
2
Såfall ser jeg frem til HFS3.

Jeg synes forresten at forumet, slik det er nå, også har sin sjarm. Laster kjapt på telefonen, blant annet, i motsetning til en del andre forum. Forhåpentligvis blir ikke HFS3 for fancy ::)

Heimdall

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.12.2009
Antall liker
565
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
15
saschagabor skrev:
Såfall gleder jeg meg til HFS3.

Jeg synes forresten at forumet, slik det er nå, også har sin sjarm. Laster kjapt på telefonen, blant annet, i motsetning til en del andre forum. Forhåpentligvis blir ikke HFS3 for fancy ::)
Godt poeng! Jeg bruker mobilen 80% av besøkene mine på HFS. Så dette er faktisk viktig, gidder ikke slå på PC oftere enn nødvendig..

Topp Bunn