Nye kabler? Mye snacks på bruktmarkedet

• Trådstarter Ballin_On_a_Budget
  • Startdato
B

Ballin_On_a_Budget

Gjest
Ser at det ligger både nordost valhalla, tyr og heimdall samt valkyrja ute...

Her kan man jo virkelig gjøre noen kupp...

Eller, i følge brillegutta med meninger, med enkelhet kaste bort noen tusenlapper!

Enjoy

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
hva er galt med briller ???
Sleiven

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Er det andre måter å bruke briller på?

N

nb

Gjest
Ballin_On_a_Budget skrev:

Eller, i følge brillegutta med meninger, med enkelhet kaste bort noen tusenlapper!

Enjoy
Kanskje flere og flere er i ferd med å melde seg inn i den virkelige verden? Jeg har stusset på dette selv, til tross for at jeg ikke er i markedet for denslags.

G

Gjestemedlem

Gjest
nb skrev:
Ballin_On_a_Budget skrev:

Enjoy
Kanskje flere og flere er i ferd med å melde seg inn i den virkelige verden? Jeg har stusset på dette selv, til tross for at jeg ikke er i markedet for denslags.
Kjøper man gode kabler brukt for riktig pris kan man stort sett selge dem igjen uten tap senere hvis man ombestemmer seg. Mye bedre investering enn en bil eller en PC eller det meste annet man bruker penger på egentlig. Ser ikke problemet.

N

nb

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Kjøper man gode kabler brukt for riktig pris kan man stort sett selge dem igjen uten tap senere hvis man ombestemmer seg. Mye bedre investering enn en bil eller en PC eller det meste annet man bruker penger på egentlig. Ser ikke problemet.
Absolutt - så lenge det ikke er vanlig med enorme rabatter på nykjøp, så er jo bruktmarkedet fint, særlig på ting som kabler hvor det er fint liten slitasje og ikke bevegelige deler. Jeg følger bruktbørsen med et halvt øye, jeg stusset bare på at jeg synes det er uvanlig mye kablage til salgs for tiden, det kan jo være at så ikke er tilfelle eller at det bare er tilfeldig, hvem vet;)

God helg!

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Er det mulig å kjøpe nye kabler???

K

kbwh

Gjest
Eivind E skrev:
BT skrev:
Er det andre måter å bruke briller på?
Ja.
Og som han kunne dra damer med de der!

Ellers enig: Bruktkabelmarkedet er riktig fint dersom man liker å sammenlikne slikt.
Jeg har forresten liggende et biwiringssett Isoda. De må du bare prøve, nb!

Topp Bunn