- Ble medlem
- 22.03.2005
- Antall liker
- 22
Har kjøpt eit målesett for å leike meg litt med romkorreksjon. Eg er rimeleg fersk på dette, så det er ikkje sikkert det kjem noko ut av det, men det er no interessant å prøve.
Måleutsyret, som eg sjølvsagt kjøpte brukt på sentralen, er SOFSCI SoundSweeper.
Med Inguz plugin på Squeezebox Touch skal det då vere høve til å prøve dette.
Rommet mitt har måla: breidd 4,5 m, høgd 2,5 m og lengd 7,16 m. Dette med ein del avvik. Rommet er ikkje kvadratisk og heng i hop med ein gang.
Høgtalarane står i skrivande stund 163 cm frå sideveggane og 110 cm frå bakvegg.
Eg har kalibrert lydkortet og lagt inn kalibreringsfila for mikrofonen.
Fyrste målingane mine med mikrofon i lytteposisjon vart slik.
Kan det sjå ut som målingane er rette? Kommentarar og forslag er velkomne.
No må eg prøve å finne ut korleis eg lagar ei korreksjonsfil ut av dette for å sjå om eg klarar å bruke den på Squeezebox før eg går meir grundig til verks.
Måleutsyret, som eg sjølvsagt kjøpte brukt på sentralen, er SOFSCI SoundSweeper.
Med Inguz plugin på Squeezebox Touch skal det då vere høve til å prøve dette.
Rommet mitt har måla: breidd 4,5 m, høgd 2,5 m og lengd 7,16 m. Dette med ein del avvik. Rommet er ikkje kvadratisk og heng i hop med ein gang.
Høgtalarane står i skrivande stund 163 cm frå sideveggane og 110 cm frå bakvegg.
Eg har kalibrert lydkortet og lagt inn kalibreringsfila for mikrofonen.
Fyrste målingane mine med mikrofon i lytteposisjon vart slik.
Kan det sjå ut som målingane er rette? Kommentarar og forslag er velkomne.
No må eg prøve å finne ut korleis eg lagar ei korreksjonsfil ut av dette for å sjå om eg klarar å bruke den på Squeezebox før eg går meir grundig til verks.
Vedlegg
-
121.9 KB Visninger: 606