nybegynner-litt veiledning vedr selvstudium

VegardW

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
3.169
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
4
Først vil jeg nok engang berømme miljøet på denne siden.Her er mange kunnskapsrike og engasjerte folk som er rause og imøtekommende.Min interesse for rør og selvbygg kom som et lynnedslag voldsomt og plutselig.Jeg valgte å bygge en velleman k4040.Den var lett tilgjengelig og for en utålmodig sjel var det viktig å komme igang fort .Etter noen typiske nybegynner tabber kom den opp og stå.Et greit første prosjekt men kun en begynnelse. Jeg ønsker imidlertidig å komme svært mye lenger enn dette. Det betyr i første omgang å dykke ned i fornuftig litteratur. Jeg trenger rett og slett noen gode råd mhp litteratur.livet er for kort til å kaste bort tiden på dårlige bøker.La oss ta utgangspunkt i at jeg er blåst for kunnskap og viten og at jeg begynner på bunnen og skal legge et solid teoretisk fundament for senere lek og moro.basic om rør, komponenter i kretser, veien fra en kretstegning til noe fysisk. Kjempefint om jeg kan få noen innspill her.hvor lang reisen blir langs denne veien? hvem vet forhåpentligvis er det lenge til evigheten innhenter meg..

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.405
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Du kan også ta en prat med Demostenes / Arnold. Han kan anbefale ut i fra ditt nivå og har det meste på lager. Mulig du får de samme rådene som du finner på alternativaudio.
Du kan også spørre om noen har bøker til salgs.

Topp Bunn