Ny mobil til ferien?

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Nå har du en unik sjanse til å skaffe deg en skikkelig bling-bling tlf.
Den kan bli din for KUN 54 laken!

Den er vel litt for fin til å ta med seg ut, men skitt au!
Herligheten ligger på Finn...(jeg er IKKE selgern).

Vedlegg

G

Gjestemedlem

Gjest
Sike skal vel ikke tennes med lighter da. Her må man bruke barken på et eller annet utrydningstruet ørkentre når man skal fyre opp.

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
he he så det holder ikke å bruke steikeplata sånn som jeg gjør når jeg ikke finner fyr? 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Sike skal vel ikke tennes med lighter da. Her må man bruke barken på et eller annet utrydningstruet ørkentre når man skal fyre opp.

Så vulgær skal man ikke være! :mad:

En slik cigar tennes ved at man ruller sammen en "Høvding", 1000 kr seddel for de uinvidde :p Denne tennes så med en vintage Ronson eller Dunhill lighter. Så tenner man cigaren med den brennende seddelen. ;D

Akk alt dere plebeiere ikke vet! ;D ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Gjestemedlem skrev:

En slik cigar tennes ved at man ruller sammen en "Høvding", 1000 kr seddel for de uinvidde :p Denne tennes så med en vintage Ronson eller Dunhill lighter. Så tenner man cigaren med den brennende seddelen. ;D

Selvsagt vet vi dette.
Personlig har jeg sluttet å røyke sigarer med tanke på CO2-utslipp, sparer litt penger på det og, en tusenlapp her og en tusenlapp der vet du.. ;D

novgarod

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
60
Å brenne tusenlapper er vel noe av det mest miljøvennlige man kan gjøre med dem. Da synker et eventuellt forbruk av varer og tjenester, og på den måten sparer man miljøet for den belastningen. Samtidig styrkes kroneverdien på de gjenværende sedlene, noe som i sin tur hemmer en eventuell eksport av norske varer. Mindre eksport gir mindre transport, som gir mindre fortjeneste for fraktfirmaet, som gir mindre lønninger til frakt arbeideren, som gir fraktarbeideren mindre kjøpekraft, osv. osv.... Brenn tusingen og få vip-status ved perleporten... ;D

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
he he he ;D

Satser på at det gamle tauet følger med på kjøpet da.
Lurer på hvor mye jeg kunne fått for en banan som er bøyd feil vei?
Sikkert noen mill hvis riktig apebillionær fikk nyss om den (uff, den var dårlig men jeg lar den stå...).

Jeg reiser tross alt på ferie til Mexico (Yucatan) om noen dager (reisefeber nå) 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Spiralis skrev:
Gjestemedlem skrev:

Selvsagt vet vi dette.
Personlig har jeg sluttet å røyke sigarer med tanke på CO2-utslipp, sparer litt penger på det og, en tusenlapp her og en tusenlapp der vet du.. ;D
Men kjære vennen da, ;) Du er da ingen plebeier. :D
Og at du visste dette tok jeg da som en selvfølge. ;D ;D ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Finnes det iptelefoniløsninger til denne slik at man kan ringe med WiFi når man er innenfor dekning av nettverk? Eller er man bundet på hender og føtter til teleselskapet?

T2000

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.01.2005
Antall liker
0
Sted
Narvik
Gjestemedlem skrev:
Finnes det iptelefoniløsninger til denne slik at man kan ringe med WiFi når man er innenfor dekning av nettverk? Eller er man bundet på hender og føtter til teleselskapet?
http://www.fring.com/

Testet her: http://www.amobil.no/artikler/fring/48224

Denne skal kunne ringe både over wifi og vha mobilens datatilkobling; GPRS, 3G 3,5G, ettersom jeg husker.

Har installert denne på min Nokia N82 men ikke fått testet det selv enda.

Topp Bunn