Ha ha titten teiDu er med andre ord ein skikkeleg kraftkar?
Jobber ikke "hel" her på Hifisentralen også der?I morgon starter eg i ny jobb for Relekta, Norsk Industriolje. Ser verkeleg fram til å få arbeida med so gode produkter
Hmmmmmmm vi får seBra det da, tceteams.Da snakker vi vel noe nytt i hjemmekinoen...![]()
Gode erfaringer med Relekta til bilskade og lakk avdelingen vi også !I morgon starter eg i ny jobb for Relekta, Norsk Industriolje. Ser verkeleg fram til å få arbeida med so gode produkter
Skal sjekke, men tror at de er så og si like gode. Lønnsbetingelsene er også temmelig lik, så motivasjonen for jobbytte er egentlig forandring og litt andre utfordringer. 5 år i samme jobb og jeg får lyst på forandring.... en uting eller en styrke?Sjekk pensjonsordningene der du er og der du ønsker å begynne, det er stor forskjell på en maksimal og en minimalordning.
Ingen jobber er vel helt sikker. 5 år ansiennitet er en fordel framfor nytilsatt i dårlige tider - ser den, men om man går litt lei og jobber av gammel vane er det ikke da på tide og tenke på noe nytt...?Det kommer vel an på kvalifikasjoner, bransje og utrolig mange andre variabler, men 50 er jo ikke en voldsom høy alder.
Det viktigste er vel at du får en sikker jobb. Dumt å gå fra en sikker jobb til noe nytt og så miste den. Du vet vel svarene på dette selv.