Ny digitalkabel

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Antall liker
310
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Hei,

Står for tiden uten digitalkabel; og har nesten bestemt meg siden jeg har ett kabelmerke gjennomgående og har god erfaring med disse...

MEN hva har skjedd på denne siden i det siste? Har testet litt av hvert tidligere; Kimber, Monster, Nordost, Synergistics, Acoustic zen, Transparent, DP sort.....
Sist gang jeg testet ble jeg svært fornøyd med Acoustic Zen m2zen i AES/EBU versjon. Denne gangen trenger jeg RCA.

Noen tanker, innspill??

olaps

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
167
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
4
yasman skrev:
Hei,

Står for tiden uten digitalkabel; og har nesten bestemt meg siden jeg har ett kabelmerke gjennomgående og har god erfaring med disse...

MEN hva har skjedd på denne siden i det siste? Har testet litt av hvert tidligere; Kimber, Monster, Nordost, Synergistics, Acoustic zen, Transparent, DP sort.....
Sist gang jeg testet ble jeg svært fornøyd med Acoustic Zen m2zen i AES/EBU versjon. Denne gangen trenger jeg RCA.

Noen tanker, innspill??
Hva med å prøve Stereovox XV2?
Er i alle fall et kupp til prisen :) Min beste erfaring så langt..........
Du får den sikkert til utprøving en uke eller to, Geir S er svært så service-minded :)

Mvh

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Antall liker
310
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
olaps skrev:
yasman skrev:
Hei,

Noen tanker, innspill??
Hva med å prøve Stereovox XV2?
Er i alle fall et kupp til prisen :) Min beste erfaring så langt..........
Du får den sikkert til utprøving en uke eller to, Geir S er svært så service-minded :)

Mvh
Ja kanskje det?
Den matcher jo tydeligvis med AZ da.....
Signatur på den da?
Kjapp, dynamisk, åpen men ikke flisete?

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Hva med Oblivion Tech?

Håvard

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Cardas Lightning synes jeg er dritbra, den blir stående hos meg leeeenge

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Antall liker
1.429
Sted
Siggerud
Torget vurderinger
1
Vermin skrev:
Cardas Lightning synes jeg er dritbra, den blir stående hos meg leeeenge
Tiltredes, det er den jeg har likt best av de som har vært innom her. Faktisk den eneste jeg valgte å beholde.

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Antall liker
310
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Hei, skal også teste ut harmonic technology magic digital two etter råd fra Robert Lee i Acoustic zen

Topp Bunn