|
Huffda. Hva er det du har svelget nå da?Valentino skrev:Urk.
I am to old for this shit.
Det var både kort og klassisk, Valentino ;D Forøvrig helt enig, programlederen hadde passet bedre i drømmehagen (utgått, heldigvis får´n si, barneTV).Valentino skrev:Urk.
I am to old for this shit.
Alt er bedre enn ingenting, og jeg er i prinsippet enig med deg. Det er bare det at den anmasende tegnefilm/barneTV-tonen skremmer flere unge enn det tiltrekker. Store unger hater å bli snakket til med nervøs barnestemme.asvaberg skrev:Beklager å si dette, men nå må dere få jekket ned de fisefine nesene deres og se å få børstet støvet av ørehårene deres!
Kort & klassisk er et supert program for den yngre garde og vi skal være veldig takknemlig for at NRK prioriterer å sende et program med klassisk musikk rettet mot yngre lyttere.
Jeg diskuterer gjerne et radioprogram, ikke mistanker om med-forumisters motiver og preferanser.asvaberg skrev:Jeg mistenker at det er kanalvalget NRK har satt her som er det som "trykker" mest...
Hadde programmet vært sendt på NRK petre eller NRK mp3, så hadde dere enten
a) aldri hørt om det
b) tenkt som så at "dette er flott", "gi ungdommen mere klassisk"
Men når man velger den hellige kua kanalen, da er det sårt.....
hmmmmm
Problemet er at ikke at stilen er ungdommelig eller moderne (?). Problemet er at Marstrander er bisarr og slikt sett støter fra seg så vel ungdom som modernister. Det fungerer rett og slett ikke den infantile tonen mangler adresse og det er noe nedlatende over det hele.asvaberg skrev:Og så er det "rabalder" pga et program som tar 30 minutter i uka - på grunn av en litt vel ungdommelig stil....
Nei, beklager - jeg kjøper ikke argumentene.
"Moderne snitt - nei, det liker vi ikke"
Tro om dere hadde sagt det samme om stilen til Sten Broman og hans Kontrapunkt - det var ganske moderne i sin tid det også...
LOLValentino skrev:Den beste måten å forsikre en fiolin mot tyveri på er å putte den i en bratsjkasse.