Da har jeg vært Audio Technica eier i noen dager, og skal prøve å noen lytteinntrykk.
De er vel spilt ca. 80-90 timer. Så det mangler noe før ting setter seg helt, men jeg tror det meste er på plass. Ihverfall nok til at jeg tar sjansen på å komme med noen ytringer.
Lytteinntrykk
Det første som slår meg er den gode bassgjengivelsen. Veldig fast og fin, men uten å
bli for fremtredende. Helt etter mine preferanser.
Diskanten er fortsatt bitte litte granne skingrende på enkelte partier, men siden det hele
tiden har endret seg under innspilling så regner jeg med at det retter seg.
Detaljer og dynamikk er veeldig bra. Jeg som er Klipsch fantast mangler ihverfall
ingen ting her.
Mellomtonen, tja hva skal jeg si. Den er rett og slett bra. Stikker seg ikke ut på
noen måte.
Til å være mitt første møte med øretelefoner av en vis kvalitet så er jeg veldig
overrasket. Det er rett og slett gøy å sitte på jobb ;D
Praktisk bruk
Disse er veldig behagelige å ha på seg. Selv etter flere timers bruk så har jeg ikke anntydning
en gang til å bli "svett" rundt øra. De demper støyen rundt meg greit nok. Med musikk på
så hører jeg kun musikken. Mine kollegaer sier at de neste ikke hører de i det hele tatt.
Selv på ganske høyt volum ;D
Konklusjon:
Disse kan jeg trygt anbefalle andre. Må også gi AudioCubes skryt. Rask og grei ekspedering.
Etter litt søking rundt så fant jeg også ut at AudioCubes var desidert billigst på AT utstyr.
Hvis jeg skal si noe negativt så må det være at Posten bruker j...... langt tid på å transportere
en pakke fra Gardermoen og hjem til meg. (Bor 10 min unna Gardermoen).
1 uke er i lengste laget for meg
Mvh
Roy-E