Norsk skøytemafia.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
http://www.dagbladet.no/2011/12/03/sport/skoyter/havard_bokko/19273647/

Så, hvem utgjør norsk skøytemafia, altså, hvem er det som bestemmer att trenern til bøkko må stå på sidelinja?
Dette er ganske teit!

I tell you what...
Det må være ett eller annet med en personlig feide, utover hun frøgnen som ettersigende ble forulempet verbalt...
Det må være en liten gjeng nordmenn, eller damer, som ikke helt har det godt med seg selv og missbruker sin makt!
Hvordan kan det ha seg att man lar dem ture frem, som diktatorer?
Jeg er skøytefantast siden jeg var tja 3 år gammel, men nå begynner jeg å bli irritert over denne mafiaen, som det jo er!!!

mvh

N

Nifelheim

Gjest
De likte jo ikke at han stakk fra landslaget og skapte sin egen lille greie. Han tok jo med seg sponsorverdi vekk fra forbundet. Når han i tillegg gnir det inn med å hente Muller som fikk sparken under spesielle forhold, så er de jo ikke akkurat velvillige til å gjenke seg seg og være fleksible. Kan jo argumentere med de andre som går der. De som ble trakassert av Muller. Er jo ikke kos for dem å ha Muller der som norsk trener, når han faktiskt ikke er norsk trener. Mange hensyn å ta her. Reglene er på forbundets sin side. Burde de ha latt Muller få være der? Jeg synes det, men tar det ikke så tungt. Bøkko visste hva han gikk til.

Topp Bunn