http://www.dagbladet.no/2010/10/14/tema/bolig/klikk/interior/13837474/
Her legges det vel en del totalt irrelevante kriterier til grunn.
Her legges det vel en del totalt irrelevante kriterier til grunn.
Det står at han er country manger i Hi-Fi-klubben.tkr skrev:Hva faen ? ? ?
Og hvem i huleste er Egil Forbord?
Han skulle hatt seg en på trynet. Highend, my ass!
mvh
;D ;D ;DBT skrev:Det står at han er country manger i Hi-Fi-klubben.tkr skrev:Hva faen ? ? ?
mvh
Kan det bety at han har gjemt manger-elementer bak dekslene tro? :
Spesialkonstruert for å spille cøntry...
Forbord er journalist i Hjemmet Mortensen (har i hvert fall eigil.forbord@hm-media.no som epost-adresse). Det er Harald Haaland som er cm i Hifi-klubben.BT skrev:Det står at han er country manger i Hi-Fi-klubben.tkr skrev:Hva faen ? ? ?
mvh
Er det så nøye da? De burde hatt en på trynet begge to. ;DR.E.S. skrev:Forbord er journalist i Hjemmet Mortensen (har i hvert fall eigil.forbord@hm-media.no som epost-adresse). Det er Harald Haaland som er cm i Hifi-klubben.BT skrev:Det står at han er country manger i Hi-Fi-klubben.tkr skrev:Hva faen ? ? ?
mvh
Roy
Tøflene er allerede inndratt! Det må reageres RASKT med denne typen fremtoningerBT skrev:Er det så nøye da? De burde hatt en på trynet begge to. ;DR.E.S. skrev:Forbord er journalist i Hjemmet Mortensen (har i hvert fall eigil.forbord@hm-media.no som epost-adresse). Det er Harald Haaland som er cm i Hifi-klubben.BT skrev:Det står at han er country manger i Hi-Fi-klubben.tkr skrev:Hva faen ? ? ?
mvh
Roy
Han ektemannen burde dessuten fått konfiskert tøflene...
Interiørarkitektens favoritt-romkorreskjon er fjerning av all hifi.BT skrev:Har man romkorreksjon kan man tydeligvis gjemme høyttalerne helt.
Joda, det er jo en annonse. Men jeg syns ikke det er gjort tydelig nok.Veggen skrev:Nå må dere roe ned litt da.
Dette er åpenbart ikke myntet på folk med samme diagnose som oss her inne. For vanlige folk er dette fete saker. Som et enda kulere alternativ til Bose anlegget naboen kjøpte i fjor duger det i massevis.
jeg ser faktisk ikke at det er merket som en annonse selv om jeg ser kjapt etter om det står "dette er en annonse" noe sted. Skjønte jo selvsagt at dette er et bestillingsverk fra noen.Jøgga skrev:Joda, det er jo en annonse. Men jeg syns ikke det er gjort tydelig nok.
Det er et antall annonser i venstre og høyre "marg" merket med "annonse". Ellers er hele historien klippet fra klikk.no, link nederst i artikkelen.nb skrev:jeg ser faktisk ikke at det er merket som en annonse selv om jeg ser kjapt etter om det står "dette er en annonse" noe sted. Skjønte jo selvsagt at dette er et bestillingsverk fra noen.Jøgga skrev:Joda, det er jo en annonse. Men jeg syns ikke det er gjort tydelig nok.
Ja jeg lures nok av browseren her, som siler vekk en del av bildene og står igjen med små ruter merket annonseEmigrant skrev:Det er et antall annonser i venstre og høyre "marg" merket med "annonse". Ellers er hele historien klippet fra klikk.no, link nederst i artikkelen.nb skrev:jeg ser faktisk ikke at det er merket som en annonse selv om jeg ser kjapt etter om det står "dette er en annonse" noe sted. Skjønte jo selvsagt at dette er et bestillingsverk fra noen.Jøgga skrev:Joda, det er jo en annonse. Men jeg syns ikke det er gjort tydelig nok.
http://www.klikk.no/bolig/bonytt/boligbesok/article611635.ece
Ellers er det vel mye som tyder på at fruen har hatt mer enn en finger med i spillet her....