Leser med interesse på VGs nettsider at Jens Stoltenberg er norsk statsoverhode: "Nå møtes statsoverhodene til toppmøte". Dette har ikke jeg fått med meg. Når skjedde det?
;DSlubbert skrev:Tror ikke Jens "Tony Soprano" Stoltenberg vil protestere nevneverdig.
Gjelder nok øverst i Carl Johansgt. også....så da foretrekker jeg faktisk Jens, med klar margin! Republikk...gjerne for meg. Jeg har i lang tid hevda at jeg ikke stemmer ja til EU før vi tar skrittet fullt ut, og danner Europa's svar på U.S.A. Og knapt nok da. Men noen kvasiløsning vil jeg ikke ha. Det har vi allerede nok av!!Luvaton skrev:Mest sannsynlig kona![]()
It's not only only.....oddgeir skrev:Det hadde vært fint om Stoltenberg behersket engelsk uttale på et litt høyere nivå enn Solberg-brødrene.
Får man lov til å foreslå bordell ?Slubbert skrev:Spør du meg kunne det gule huset blitt hotell eller kjøpesenter.
Slipper å søke om bruksendring med andre ord?Spiralis skrev:Får man lov til å foreslå bordell ?Slubbert skrev:Spør du meg kunne det gule huset blitt hotell eller kjøpesenter.
Hvis nå kongen likevel skal kastes ut da.
;D ;D ;D ;D ;Doddgeir skrev:Slipper å søke om bruksendring med andre ord?Spiralis skrev:Får man lov til å foreslå bordell ?Slubbert skrev:Spør du meg kunne det gule huset blitt hotell eller kjøpesenter.
Hvis nå kongen likevel skal kastes ut da.