Nok en kabelskeptiker

O

om.s

Gjest
Jeg har ikke helt forstået hvad <om,s > fandt usmageligt ,det jeg finder usmageligt er at flertallet vurderer HIFI efter prisen og bare det sidste nye er godt. Undertegnede går aldrig på HIFI udstillinger for lyden er så dårlig som regel at man kan løbe grædende bort. Mange gange er det billige det bedste. De kabler jeg har bliver aldrig nogen sinde skiftet til noget andet . De er nemlig nonstatic.
OK!, no peace!,

"Jeg kan se en sammenhæng alkoholikere kan ikke høre forskel på kabler. Det stemmer overens med mine egne observationer jo mere rødvin jo bedre lyder det".

Det var denne uttalelsen jeg reagerte på....men feg som du er henvender du deg til mengden for støtte isteden for å rette spm direkte til den det gjelder, jeg vet hva jeg vil si om sånt!!...

og jeg forsøker igjen, Peace!  8)

mvh

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
Jeg er fuldstændig ligeglad med støtte og min udtalelse var hverken rettet mod nogen specifikt eller alvorligt ment. Men det lyder altså bedre efter et par glas .

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517
Underlig tråd det her...

Jeg ville bare gi en kommentar til disse påstandene om rødsprit og loff. En misbruker drikker rødspriten blandet med vann. Det var vistnok en tid hvor man blandet et brekkmiddel i rødspriten for å hindre misbruk, men det må være mange år siden. Det er nok i denne tiden man eksperimenterte med brød som filter. Nu for tiden nyter man altså sin rødsprit i blandingsforholdet 50-50.

Topp Bunn