noen som kan komme hjem og sjekke/justere rommet mitt??

tor-g

Medlem
Ble medlem
18.03.2007
Antall liker
1
Hei, er det noen som vet om noen som kan kommer hjem til meg for å sjekke/forbedre rommet mitt. Føler noe er gæli men klarer ikke/ orker ikke leite mere. Enten ier det nstillinger på surround anlegget eller trenger jeg en rom-koreksjons duppeditt (Behringer??)
Bor sentralt i Vestfold.

Mere info om anlegg og nærmere adresse fåes ved PM.

Mvh
TGG

tor-g

Medlem
Ble medlem
18.03.2007
Antall liker
1
Takk for hjelp, men Løten er ikke så nærme, ( 198km, 3 timer kjøring ) Noen som vet om noen nærmere??

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg stilte et lignende spørsmål her for en tid siden, og ble anbefalt å kontakte denne karen:

http://www.hifilars.com/index.php

Jeg må presisere at jeg aldri kom så langt som å kontakte ham. Men det virker som han er "merke-uavhengig", noe jeg oppfatter som positivt.

tor-g

Medlem
Ble medlem
18.03.2007
Antall liker
1
Har idag vært i kontakt med Acoustik tunning i Trondheim. Hadde en lang, meget hyggelig og opplysende prat med en der. Han sa de er i Oslo ca hver 3 uke. De sa at det ikke var noe problem å komme en tur til Tønsberg.
Følte at dette var et stort lyspunkt.
Vil derfor anbefale andre å ta kontakt med dette Tronheims firmaet som var mye på farten til bla Oslo.
Pris skal jeg ikke gå ut med men jeg syntes pris antydningen jeg fikk var MEGET rimlig.

jangri

Medlem
Ble medlem
20.08.2008
Antall liker
3
tja, har handlet hos AT i Trondheim sjøl. første inntrykket er veldig positivt, helt til du har kjøpt noe. Har du spørsmål etterpå om varen du har kjøpt, så får du kanskje svar etter et par uker.

Venter forsatt på pris på ett oppgraderings-kit til Krell Showcase effektforsterker som jeg har lyst på. Nå er det vel fire måneder siden jeg spurte. De er eneste forhandler i Norge, så jeg har ikke "lov" å handle det fra utlandet med mindre jeg vil si adjø til garantien.

Men for all del: akustikkløsningene de selger funker bra. Og jeg ville ikke takka neitakk til et besøk fra Frode i AT:)

Hvis du leser dette Frode; håper du kan oppgradere Krellen min til 7 kanaler snart;)

Torek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.07.2008
Antall liker
0
416 skrev:
Har idag vært i kontakt med Acoustik tunning i Trondheim. Hadde en lang, meget hyggelig og opplysende prat med en der. Han sa de er i Oslo ca hver 3 uke. De sa at det ikke var noe problem å komme en tur til Tønsberg.
Følte at dette var et stort lyspunkt.
Vil derfor anbefale andre å ta kontakt med dette Tronheims firmaet som var mye på farten til bla Oslo.
Pris skal jeg ikke gå ut med men jeg syntes pris antydningen jeg fikk var MEGET rimlig.
Hvordan gikk det? :)

Topp Bunn