Noen andre som...

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
Virker kanskje som et fjortistema, men jeg kjører:

Er det fler enn meg som ser opp over skyhimmelen om natten en Lørdagaskveld og ser den nydelige stjernehimmelen?

Har noen lagt merke til at det blir dobbelt så mange stjerner på himmelen da? Fantastisk bra saker... ;D

Kom gjærne med ting som dere oppfatter blir kulere på netopp en Lørdagskveld.

Jeg begynner: Tja, ganske mye bedre lyd i anlegget ;D (jo jaggu, det blir det)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Borgenvik skrev:

Er det fler enn meg som ser opp over skyhimmelen om natten en Lørdagaskveld og ser den nydelige stjernehimmelen?

Har noen lagt merke til at det blir dobbelt så mange stjerner på himmelen da? Fantastisk bra saker... ;D

Stjernene, dvs de på himmelen, ikke de jeg møter ellers, ser jeg kun på når jeg er på hytta. I Oslo sentrum er effekten heller dårlig. Fyr på peisen, et lite glass og sitte på trammen på hytta med kølsvart og stjerneklar himmel er utrolig sjelsrensende en gang iblant. :)

Større glass i byen gir lørdag hele uka, tirsdager er best. ;) :D ;D

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
ErosLoveking skrev:
Borgenvik skrev:

Stjernene, dvs de på himmelen, ikke de jeg møter ellers, ser jeg kun på når jeg er på hytta. I Oslo sentrum er effekten heller dårlig. Fyr på peisen, et lite glass og sitte på trammen på hytta med kølsvart og stjerneklar himmel er utrolig sjelsrensende en gang iblant. :)

Større glass i byen gir lørdag hele uka, tirsdager er best. ;) :D ;D
Hehe! Fyr på peisen høres herlig ut.. Akkurat nå fyer JEG i peisen og ser Smokey And The Bandit..

Happy Times.. Bache XO er tingen av og til...

Topp Bunn