Nobuyuki Tsujii

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128

Wow!! Wow! og atter wow!!!!

Helt utrolig!!! Og kisen er blind fra tidlig alder. Dvs media i Norge er på bærtur med info...
De skriver han er født blind, men dette stemmer ikke, han ble blind tidlig, før 4 år ser det ut til...
Selv Wikipedia er helt på bærtur! Hva er det som skjer egentlig med nettet nå om dagen... ittno stemmer!!!

Uansett! For en pianist!!!
Dette kan være vårt århundres beste pianist!!! Og selv om jeg ikke egentlig lytter så mye til klassisk. Joda litt evgeny Kissin ...
uansett, for en kunstnersjel!!! Ah!!!!

Jeg føler jeg bør legge til at jeg er støttekontakt for en som er blind, og han spiller også tangentinstrumenter og
det er noe helt utrolig over dette med spilleteknikken til personer som ikke kan se!! Det er bare det!!!
Det er helt utrolig!!!!
Altså Nobuyuki Tsujii om spiller "Campanella"

Jeg linker Kissin med samme stykke (Campanella...)

Jeg kunne ikke sagt hvem jeg liker best her... jeg digger Kissin! Hva kan jeg si, men Tsujii, det er en kommende stjerne!!
Er det ikke utrolig, de spiller det samme! Eksakt det samme! Men det er HELT forskjellig!!

tweaker'n kan også spille piano, ganske bra (spillt i noen år...), selvsagt, ikke så bra som dette, men alikevel... jeg kan nok til å kunne sette meg inn i
hvor utrolig mye kunnskap som ligger bak det vi hører på disse vids!!!

Men altså... Horowitz... idag, desverre, det er ingen som han, det er ikke... og det er trist!!!
Horowitz spillte piano med hjertet og med rytmen og med annslaget og med tone og med.. sjelen!!!
Idag... det finnes bare ikke slike pianister!!! Men jeg har tro på Nobuyuki Tsujii... han likner Horowitz!! Veldig!!! ;D

mvh

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.088
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hmm... Noen plateselskaper som har plukket ham opp, eller er det bare smekre kineserinner som gjelder?

Topp Bunn