Vil i alle fall se at abattoir blues/lyre of orpheus og boatman's call er topp 5. Kanskje Let love in? De siste kommer litt an på dagsform og humør.Kult - har kun Murder Ballads fra før.
Hva regnes som hans "Top fem"?
Regjeringen er i følge sikre kilder for dette, men både Venstre og KrF er mot. Venstre er i mot alt om de ikke får økt bil og drivstoff avgiftene. Og Cave er vist ikke riktig type mørkemann for KrF. Banner for mye.Bra tiltak. Håper ikke regjeringa setter en stopper for dette.
Må for all del ikke la venstre eller krf få nyss i hifisentralen.Strøm er jo noe medlemene her inne liker å bruke,så her kan det bli avgiter.Inntil det skjer får vi kose oss med musikken å trampe takten med venstefoten,eller høyre allt etter som...Regjeringen er i følge sikre kilder for dette, men både Venstre og KrF er mot. Venstre er i mot alt om de ikke får økt bil og drivstoff avgiftene. Og Cave er vist ikke riktig type mørkemann for KrF. Banner for mye.Bra tiltak. Håper ikke regjeringa setter en stopper for dette.
Vis vedlegget 288527
Rekkefølgen får noen andre ta seg av, dette er mine favoritter
Townes, var ikke vi enige om salget av abattoir blues/lyre of orpheus???
Jeg kan bare snakke for meg selv, men...Hva regnes som hans "Top fem"?
Faen - det er mange som har rå samlinger her. Selv har jeg opptil flere hyllemillimeter, men det kommer seg...
Hilsen en som gikk i cd føkkings fella.
Faen så fristende å kjøpe platespiller!
Har bare to på CD, men har bestilt følgende på vinyl:Da har jeg doblet lp beholdningen min av Nick Cave da Let Love In lå i kassa i dag. Skal på tallerken i morgen!