- Ble medlem
- 20.12.2004
- Antall liker
- 0
I dag fikk jeg låne med meg Nordost Valhalla strømkabel hjem. Og jeg kjørte straks i gang tester. Først ut var det effekten på vannkokeren som skulle testes. Jeg tok vannkokeren under krana og fylte oppi en passe mengder med vann, og satt den i gang. Sjokkert ble jeg da jeg oppdaget hvor kort tid det tok før vannet kokte, helt klart og tydelige at disse kablene er raske. Nå hadde jeg dessverre ikke avanset måleutstyr tilgjengelig så jeg kunne mål i antall sekunder, men jeg erindrer helt klart at standard nettkablen var ganske mange sekudner tregere.
Deretter ble jeg kaffetørst, og koblet opp Valhallaen til kaffe-rigget mitt. Og for et resultat! Kaffen smakte bedre enn noen gang. Endelig satt alt som det skulle, en herlig syrlighet av appelsiner med en perfekt bitterhet som minner om aske og tobakk.
Jeg ble så positivt overrasket at jeg fylte oppi en termos og dro av gårde til den lokale HiFi-sjappa for å dele resultatet.
Nå er det kun en ting som står på årets ønskeliste, og det er strømkabel fra Nordost.
Deretter ble jeg kaffetørst, og koblet opp Valhallaen til kaffe-rigget mitt. Og for et resultat! Kaffen smakte bedre enn noen gang. Endelig satt alt som det skulle, en herlig syrlighet av appelsiner med en perfekt bitterhet som minner om aske og tobakk.
Jeg ble så positivt overrasket at jeg fylte oppi en termos og dro av gårde til den lokale HiFi-sjappa for å dele resultatet.
Nå er det kun en ting som står på årets ønskeliste, og det er strømkabel fra Nordost.