Nettbutikker som selger nedlastbar musikk

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.122
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Er det noen som vet om det finnes nettbutikker som også leverer med en pdf-fil med mer enn bare coverfoto sammen med feks flac-filer?
Det hadde vært fint å få litt mer info og bilder. Noe av gleden med å lytte til musikk er jo også å lese og se på det trykte, det hører med.

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.122
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Det var nok her denne tråden hører hjemme:)
Flere som savner denne type info?

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.122
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Fikk den ikke til å skanne biblioteket mitt, Logitech media server på en vanlig PC. Ellers var den fin, takk for lenken:)

X3MKungen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.09.2013
Antall liker
246
Sted
Helsingborg Sverige
Hvis du bruker iPad så anbefaler jeg denne appen:
Groovebug for iPad - Best free music app for the iPad
Den skanner musikkbiblioteket ditt* slik at du kan få utvidet info i tillegg til album art og pdf fra HDTracks (og evt. oppslag fra iDevice control point).

*Passer best for de med uPnP musikkserver.
Hej Groove ser meget bra ut. dog får jag inte den till att scanna mitt bibliotek. finns det något sätt för att få den att scanna en spesifik UPNP server ?

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.599
Sted
Stavanger
Den skanner musikkbiblioteket ditt* slik at du kan få utvidet info i tillegg til album art og pdf fra HDTracks (og evt. oppslag fra iDevice control point).

Hej Groove ser meget bra ut. dog får jag inte den till att scanna mitt bibliotek. finns det något sätt för att få den att scanna en spesifik UPNP server ?
Er redd for at det er en svakhet her.
Ekstern path kan ikke settes opp, slik at Groovebug kun kan skanne for musikk lokalt på enheten som Groovebug app er installert på, dvs. din iPad.
Bummer.... :(

X3MKungen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.09.2013
Antall liker
246
Sted
Helsingborg Sverige

Ekstern path kan ikke settes opp, slik at Groovebug kun kan skanne for musikk lokalt på enheten som Groovebug app er installert på, dvs. din iPad.
ahh oki. Då slipper jag försöka vidare.
Trodde den skulle leta upp min nas och gå genom all musik där.

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.599
Sted
Stavanger

ahh oki. Då slipper jag försöka vidare.
Trodde den skulle leta upp min nas och gå genom all musik där.
Selvsagt.
Jeg har allerede etterlyst denne muligheten hos Groovebug i kveld, noe som vil bringe appen 'over the top'.
Tilbakemelder så snart svar foreligger.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Fikk den ikke til å skanne biblioteket mitt, Logitech media server på en vanlig PC. Ellers var den fin, takk for lenken:)

Da kan du vel bare bruke iPeng med playback (35,- ekstra) eller Squeezepad? Du får ikke noe "Cover", men du kan få opp en del info, tekster, etc.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Med ref. til trådtittelen så kan man nevne at Acoustic Sounds har begynt å selge nedlastbar musikk. Jeg har ikke peileing på dette og kanskje dere allerede er klar over det men her et tips. Det er noen titler der som ligger høyt på listen over meget god lyd...

Super HiRez | Acoustic Sounds

Edit; ser nå at de kun kan tilby dette til innbyggere i US...

Sist redigert:
Topp Bunn