Alt til hus og bolig Nattesøvn

Tunghørt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2017
Antall liker
165
Sted
Bodø
Etter å ha brukt altfor mye penger på hifi og morro har nattesøvn vært dårlig i noen år :ROFLMAO:,sover i utgangspunkt ikke mer enn 5 timer i snitt om natta.Men det siste året har jeg våknet og slitt med å sove videre. Er det noen her som har erfaring med vektdyne ?

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Antall liker
14.960
Sted
Interiore Simplicitate
Har søvndyne og syns den fungerer fint. Husker ikke nøyaktig vekt, men det er ikke av de aller tyngste.

Jeg syns jeg sover bedre og mer sammenhengende med den. Ulempen for min del er at ryggen er et helvete etter en natt tilsynelatende
uten noe særlig bevegelse.

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.595
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
Etter å ha brukt altfor mye penger på hifi og morro har nattesøvn vært dårlig i noen år :ROFLMAO:,sover i utgangspunkt ikke mer enn 5 timer i snitt om natta.Men det siste året har jeg våknet og slitt med å sove videre. Er det noen her som har erfaring med vektdyne ?
Snorker du? Kanskje det er et problem med luftveiene?
Jeg fikk en helt annen sove- og livskvalitet etter jeg fikk gjort noe med snorkinga og installert CPAP.

MartinSandvik

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.03.2008
Antall liker
536
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
8
Hender fra tid til annen at jeg sliter med å sovne da hjernen "ikke vil settes i fri".
Funnet at ei skriveblokk og penn ved senga hjelper masse. Tømme tankene ned på papir så er de "ute av hue" og hjernen kan slappe av.

Topp Bunn