Nas og Airport Express

Hellvis

Medlem
Ble medlem
04.03.2002
Antall liker
0
Sted
Dokka
Hei, er det noen her inne som vet om det er mulig å koble ReadyNas Duo til Apple Airport Express? Jeg har opprettet et trådløst nettverk med hjelp av Airporten. Airporten og Nasen er koblet til Modemet men jeg finner ikke Nasen på nettet. Veldig takknemlig for all hjelp da jeg er ganske idiot når det gjelder data.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.726
Har du sjekket at iTunes serveren er oppe og rusler på Duoen?

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Jeg kjører nevnte kombinasjon uten problemer. Finner du ikke NAS'en ved hjelp av Raidar? (du trenger ikke å strate i-tunes klienten. det er i tilfellet lkun hvis du skal spille av aac eller apple lossless)

Hellvis

Medlem
Ble medlem
04.03.2002
Antall liker
0
Sted
Dokka
Nei jeg finner ikke Duoen ved hjelp av Raidar. Solo bruker du kun Airporten? Eller er den koblet til en trådløs ruter slik at den utvider det eksisterende nettverket eller som bro? Jeg har kun Airport koblet til Ethernet med kabel.

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
Hellvis skrev:
Nei jeg finner ikke Duoen ved hjelp av Raidar. Solo bruker du kun Airporten? Eller er den koblet til en trådløs ruter slik at den utvider det eksisterende nettverket eller som bro? Jeg har kun Airport koblet til Ethernet med kabel.
Det er nok problemet, du må vel koble airport til ruteren din. jeg bruker airport som bridge, (kablet til min nettverksruter fra nextgentel), men det er kun fordi jeg har et ip-telefonadapter som skaper problemer ellers.

Hellvis

Medlem
Ble medlem
04.03.2002
Antall liker
0
Sted
Dokka
Hadde håpet å slippe dette da jeg ikke har en ruter :-\. Har kun brukt Airporten koblet til modemet for å koble meg trådløst opp til internett, dette har fungert bra til nå.Tenkte å bare legge til Nas'en til det eksisterende nettverket som er opprettet av Airporten. Det er ingen som har forsøkt med kun Airport + modem + NAS?

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
hva er det du kaller modem? dette er vel en ruter, ihbvertfall hvis du har internettforbindelse?

Hellvis

Medlem
Ble medlem
04.03.2002
Antall liker
0
Sted
Dokka
Beklager, det var det der med idiot på data da ;D. Det jeg mente var at jeg ikke har en trådløs ruter i tilllegg til Airporten.

Topp Bunn