Nakamichi-service - HVOR?

Koltrane

Medlem
Ble medlem
16.12.2009
Antall liker
0
Hei dere!

Jeg har en Nakamichi CD Player 3 som sårt trenger service. Den har ikke vært i bruk på noen år og virker ikke på langt nær som den skal. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få den overhalt? Fortrinnsvis i Oslo...?

Mvh

K

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Kurant jobb, alle seriøse reperatører kan ta denne.

Mvh. RS

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Antall liker
749
Sted
Haslum
Torget vurderinger
4
Forsøk Dalens Elektronikkservice på Skytta industrifelt.

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Det var Eufonia som hadde dette i Norge, men jeg vet faktisk ikke om de eksisterer lenger?

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Mange år siden jeg snakket med dem om Naka, men da hadde de deler på lager og visste akkurat hva som skulle gjøres når jeg hadde en ulyd i et drivhjul på en Dragon Kassettspiller.

Enten har de, eller så vet de hvem som har, oppfølging og service av produktene de importerte.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Erland skrev:
Mange år siden jeg snakket med dem om Naka, men da hadde de deler på lager og visste akkurat hva som skulle gjøres når jeg hadde en ulyd i et drivhjul på en Dragon Kassettspiller.

Enten har de, eller så vet de hvem som har, oppfølging og service av produktene de importerte.
En så gammel og velrenommert aktør så er det en selvfølge å i alle fall kunne henvise til noen andre som kan hjelpe en tidligere kunde som har kjøpt noe hundedyrt av dem. Et visst ansvar føler de nok for de som har handlet hos dem tidligere. Det er slik lojalitet skapes.

Topp Bunn