Nagra classic line!

Classic_INT_038-426x393.jpg

Inspired by the legendary Nagra recorder that gave these products their unique sound and size, the Classic Line is the essence of Nagra. These devices are compact, refined and based on an engineering approach of “form follows function”. There is nothing fancy or superfluously decorative about them. Each control or button has a function and is derived from the world of professional recording. The build quality, touch and feel are what you would expect from the best Swiss watch makers.

Audio Aktøren har Nagra Classic Line på lager! Kontakt oss for en hyggelig prat, demo, eller tilbud!

Kontakt oss på følgende måter:

Terje, tlf: 90762967 mail: terje@audioakt.no
Jon, tlf: 92063085 mail: jon@audioakt.no

Sist redigert:

Kommentarer

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.814
Torget vurderinger
3
Det er ferietid, så nå om dagen så er det bare å ta kontakt for å evt avtale et besøk :)

EirikV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2006
Antall liker
160
Torget vurderinger
1
For noen år siden besøkte jeg High End messen i Zürich. Egentlig den første store messen jeg har vært på. Ble veldig skuffet over at så mye flott og dyrt hifi-utstyr kunne spille så dårlig.

Men rommet der de spilte på NAGRA utstyr og en høyttaler som ikke virket så veldig imponerende hadde i særklasse best lyd. Jeg ble skikkelig imponert over den oppløste, varme og dynamiske gjengivelsen. Så har gode minnner når jeg ser navnet NAGRA. :p

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.814
Link til alle artikler
218
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Qualio IQ nytt høytaler merke

Qualio IQ nytt høytaler merke

• 15
Qualio IQ nytt høytaler merke. Ønsker du demo er det bare å ta kontakt. For mere info ta kontakt tlf: 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Lager Salg

Lager Salg

• 11
Flytting av lager så nå blir det lager salg. fra 10 til 40% rabatt For mere info ta kontakt tlf: 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt produkt fra Reed

Nytt produkt fra Reed

• 10
Nytt produkt fra Reed som forenkle installasjon av pickup. Prisen er 1500,- For mere info ta kontakt tlf: 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Reed med nye produkter

Reed med nye produkter

• 6
The Reed team proudly announces about new product: Optical cartridge Reed SF, phono equalizer Reed EQ, with separate power supplier Reed PS For mere info ta kontakt tlf: 90762967...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye modeller fra Kiseki

Nye modeller fra Kiseki

• 4
For mere info ta kontakt terje@audioakt.no eller ringe Jon +47 920 63 085 eller Lars Petter +47 476 48 489
Fortsett
Bransjenyheter
Tilbake fra Indonesia tur.

Tilbake fra Indonesia tur.

• 1
Da er nytt demorom ferdig . For demo er det bare å avtale tid . terje@audioakt.no eller ringe Jon +47 920 63 085 eller Lars Petter +47 476 48 489
Fortsett
Topp Bunn